Thursday, November 22, 2012

cosmetics

 dnes vás oboznámim s mojou kozmetikou (ktorá je pomerne biedna, ale vyhrabala som zopár dobrých kúskov) prvý je balzam od Oriflamu: je naozaj dobrý, pery vyživí a navyše je aj s leskom :) ja si ho dávam stále a som s ním spokojná
ďalší balzam na pery ktorý som si kúpila pred dvoma dňami v mlynoch... vonia aj chutí ako Fanta... milujem ho! a mám aj s príchuťou vanilkovej kofoly, ale z toho som už polovicu minula
 ďalej asi 5-ročný púder (ale ešte stále dobrý :P) od Mary Kay... má úžasnú farbu a ľahko sa nanáša
 a tu sú všetky kúsky... :D
 balzam Hello Kitty - ani nemusím komentovať - je vidno že som ho kúpila pre pekný obal :) ale tiež nie je zlý...
 tento konkrétne som nepoužívala ale mám ešte ďalšie dva a tie sú dobré
 a nakoniec farba na oči od Oriflame... je jemná a krásne sa trbliece... ja som s ňou spokojná a odporúčam :D



No comments:

Post a Comment