Sunday, November 18, 2012

jewelry

 Dnes som sa rozhodla, že vás oboznámim s mojou zbierkou  "šperkov"... : na prvej fotke vidíte časť z mojich náramkov, teda tých z koraliek :)
Ďalej moja zbierka náušníc- ktoré nosím na zimu, a sú naozaj roztomilé... kúpila som ich za 7 eur v rakúsku, ale obchod si už nepamätám :) neviem či to je drahé, ale každopádne sa to oplatilo :)
 Elegantné spony do vlasov som kúpila v pinky klube v mlynoch za 1,50 eur, čo je vážne lacné, takže som sa z toho veľmi tešila :)
 Ďalšie náušnice ktoré som buď kúpila v obchodoch, ktoré si už nepamätám, alebo som ich dostala, takže vás neoboznámim s miestom, kde ich hľadať ... :)
 Ďalej prstienky kúpené v taliansku... väčšinou ich nosím len na pláž, a keďže mám veľa farieb, môžem ich zladiť ku všetkému :)
A môj posledný a najobľúbenejší kúsok je prsteň objednaný z japonska... s kamkou sme si kúpili také isté, takže ho nosím ešte radšej :)

3 comments:

  1. tie vianocne nausky su krasne!

    ReplyDelete
  2. Tie naušničky ružičky mám ibaže v rúžovej :) Ja ich mám z f&f :)) Aký lak máš na nechtoch na tom poslednom obrázku ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. je to ružový perleťový lak, ale značku si už nepamätám... neviem, možno s-he

      Delete