Friday, November 9, 2012

think in pink





















Neviem síce, čo môj názov príspevku znamená, ale absolútne netuším, ako sa po anglicky povie sako :D a keď už teda "rozmýšľame v ružovom", prehliadnem fakt, že tie fotky sú hrozné, a aj napriek tomu ich sem dám, lebo sú to jediné fotky ktoré mám - pretože nemám foťák :/ od "Ježiška" by som chcela zrkadlovku, ale až tak veľmi som neposlúchala (tvrdí Ježiško, nie ja!) takže zatiaľ som závislá od sesternice, ktorá je ku mne taká dobrá a láskavá (ľúbim ťa, Viki... :D :D :D) že má so mnou takú veľkú trpezlivosť a robí mi fotky :) a dúfam že aspoň rozbehnete nejakú diskusiu, keď som sa tu tak rozpísala... ľúbim vás... Timka :)
sako/pink jacket  - HM_24,99
jeansy/jeans - HM_20,19
tričko/T-shirt - Gate_12,99

No comments:

Post a Comment