Wednesday, December 19, 2012

Christmas are coming for us

 



































Aj vás už dostala predvianočná nálada, kedy ste v strese z toho že ešte nemáte nakúpené darčeky pre rodinu, ktoré mimochodom nakúpiť ani nemôžete: buď preto, lebo neviete čo chcú, alebo preto, že sa to už vypredalo... mám pre vás riešenie! :D nekupujte im nič! ale nie robím si srandu... proste je tu aj tretí dôvod: žiadne peniaze (á la byť na mizine) čo je ten môj prípad... tak som skúsila niečo vyrobiť (dopadlo to hrozne!) ale ak by ste na tom aj vy boli podobne, som si istá, že ste viac zruční než ja, a na nete si nájdete zopár dobrých návodov ako vyrobiť milý darček... teraz sú ich tam tony... no a prinášam vám pár detailov zo zdobenia nášho stromčeka (práve som dozdobila, ale mamina sa sťažuje, takže to asi pôjdeme prerobiť... :/ :(...) a niekoľko vianočných dekorácií... hope you like it ;*
P.S.: nezabudnite na giveaway ->  http://myfashion-and-me.blogspot.sk/2012/12/xmas-giveaway.html

3 comments:

  1. ja som na tom s darcekami rovnako, setrim si a tak som "priskrtila kohutik" , takze som veci vyrobila , nastastie do dopadlo celkom dobre, a som zvedava ako sa budu tvarit ...

    Sonidlo

    ReplyDelete
  2. awwawwaww christmas <3
    xxx have nice weekend
    <3
    enjoy your time!

    ReplyDelete