Saturday, December 8, 2012

galaxy shoes


sľúbila som síce, že sem nepridám fotky fotené by my mobile, ale situácia je neúprosná... (nie je to úžasné slovo?) takže... dnes som robila toto DIY asi 3 hodiny, ale výsledok sa mi celkom páči... ak neviete o čo ide, tak si prečítajte názov príspevku... je to pekný spôsob ako premeniť nudné plátenky na niečo fascinujúce (aj to je úžasné slovo!) ale je to dosť náročné na financie... farby na textil sa totiž pohybujú pri veľkom šťastí od 2 eur až po 4, ale ak vám to nevadí, tak vám dám pár rád...
je to vlastne jednoduché... robíte iba fľaky na topánkach... farby sú tmavomodrá, bledomodrá, tmavofialová, bledofialová a biela... ak sa už rozhodnete že idete zabiť čas, tak si zožeňte biele topánky! pretože na čiernych nič nie je vidieť, ak ak aj áno, farby na tmavý textil sú drahšie než na bledý... nepoužívajte štetec! iba hubku... a na konci so štetcom pofŕkate topánku s bielou farbou... ja viem že ste tomu asi nepochopili, takže:  http://www.youtube.com/watch?v=hdAosXPGfkM
a veľa šťastia pri výrobe
P.S.: nezabudnite na moju giveaway, nájdete ju hneď pod týmto príspevkom :)

5 comments:

  1. jeeeej! Tak tieto vyzerajú ako z obchodu! Kraaaaasa !

    ReplyDelete
    Replies
    1. myslíš? ja neviem že či ich mám nosiť... ale aj tak ďakujem :)

      Delete
  2. Si strašne šivná, uplne suprové su :)

    ReplyDelete
  3. určite ich nos .. rozhodne sú krásne :)

    ReplyDelete