Saturday, December 29, 2012

giveaway

dosiahli sme spolu už 100 komentárov, cez 2000 prezretí a viac ako 20 sledovateľov, tak to musím osláviť
dávam vám sem iba menšiu giveaway, ale tento, alebo budúci mesiac môžte čakať ešte jednu, ktorú som plánovala a mám na ňu veci, keďže táto sa mi zrodila v hlave iba pred dvoma dňami :)
PODMIENKY:
     1. byť sledovateľom cez GFC (google friend connect)
     2. napísať komentár s vaším e-mailom
     3. (nepovinné) ak budete môj blog zdielať na tom svojom, napíšte do komentáru a do zlosovania vás pridám dvakrát (treba dať link, kde ste zdieľali)
     4. (nepovinné) ak dáte like na moju stránku -treba napísať pod akým menom- tak vám zasa pridám ešte jeden hlas do zlosovania ->  http://www.facebook.com/B.L.U.E.B.E.R.R.Y.by.Timi
☺giveaway potrvá do 1.2.2013☺



do giveaway vám dávam telové maslo a prsteň... viem že to nie sú až také hodnotné darčeky, ale PRIDÁM EŠTE JEDNU GIVEAWAY!
tak veľa šťastia :)
hope you like it *♥*

25 comments:

  1. Ahoj- veľmi pekná GA :)
    Cez GFC sledujem už dllho :D
    veronika.ksenakova@gmail.com

    ReplyDelete
  2. bacovak@centrum.sk

    ten prstienok by sa mi hodil ;) hádam budem mať tentokrát väčšie šťastie ako naposledy

    ReplyDelete
  3. pekna GA, hodilo by sa mi to telové maslo :))
    sofia.gumanova@gmail.com

    ReplyDelete
  4. :-O pekné ceny, blog sledujem.

    anettfashion@gmail.com

    odkaz na tejto stránke: http://www.facebook.com/pages/Anett-fashion/380062682004111

    ReplyDelete
  5. Sleduji. Můj e-mail: lehnertova.eva@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Sleduji

    kadlecova.zdenka@centrum.cz

    ReplyDelete
  7. SLedujem uz dávno ...

    giniverakolcunova@gmail.com

    zdielam http://sasaxxx.blogspot.sk/2012/12/tip.html

    ReplyDelete
  8. Tento prsteň je úžasný páčil sa mi už v obchode len som si ho nekúpil a :) :) zapájam sa ;) ... email ... kubinanova.andrea@gmail.com

    ReplyDelete
  9. anahjalliyah@gmail.com

    sledujem už dosť dlho :)

    ReplyDelete
  10. Děkuji za pozvání :)
    hudcovalucie@centrum.cz

    ReplyDelete
  11. sledujem
    little.liz.dreamer@gmail.som

    máš krásne ceny :)

    ReplyDelete
  12. sledujem
    maketeddyup@gmail.com

    pozývam do mojej GIVEAWAY :)

    ReplyDelete
  13. ten prstienok je cool :D sonulienocka@gmail.com

    ReplyDelete
  14. To telové mlieko je úplne tutové!! Aj ja ho mám aj je veľmi dobré už sa mi míňa takže by sa zišlo. A prsťeň je tiež awesome.
    elly.tolsova@gmail.com

    ReplyDelete
  15. To telové mlieko máme, je úžasné, ale už sa míňa, zišlo by sa :D
    Pekná giveaway, zapájam sa :)
    admajtanova@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Super blog :)
    Sledujem ťa ;)
    Pozri sa aj na môj :) Práve som začala

    http://laumonde.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  17. ten prsteň je perfektný a na to másielko som pozerala v h&m, ale nakoniec som si ho nevzala a aj som to ľutovala
    spomenula som tvoju ga v poslednom článku http://keytothegardenofdreams.blogspot.sk/2013/01/eyes-debut.html
    lola181@centrum.sk

    ReplyDelete
  18. :) mám balzam s podobnou príchuťou z H&Mka :)

    k.kruzicova@gmail.com

    ReplyDelete
  19. Krásne ceny,obe veci úžasne vyzerajú.Ten prsteň by som si vedela predstaviť k nejakej košeli,taký kovbojský outfit :)))
    Na blogu síce nezdieľam,ale aspoň na fb stránke môjho blogu :) http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=382079195218621&id=144814778941964
    lizzy-fashion@centrum.sk

    ReplyDelete
  20. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  21. Replies
    1. Ještě jsem dala like na facebooku pod jménem Veronika Pospíchalová

      Delete
  22. Sleduji přes GFC, a máš lajk i u tvé fb stránky ;)
    monikahruba@seznam.cz

    ReplyDelete