Friday, December 7, 2012

mikuláš šitnej kvality


toto sú fotky venované mojim spolužiačkam Anke a Eny, ktoré sa mi smiali z mojej "zbierky" snehových gúl :P
dokonalé parfumy z oriflame, ktoré si môžeťe ozdobiť s nálepkami... :)

takže... ako som už spomenula v názve, fotky sú hroznej kvality! prepáčte mi za to, ale môj vysnívaný foťák je stále nedohľadne, a mobil je... no, proste mobil. a tak sú teraz fotky takéto, ale čo už, nič iné sa nedá robiť :P no, ale chcela som vám oznámiť dve veci...
-tá prvá: už v pondelok pridám nové fotky z vianočného mestečka... P.S.: baby, čakám na čajovňu :P
.a tá druhá: dnes alebo zajtra sem pridám vianočnú giveaway, takže sa tešte... nebude to niečo velmi hodnotné, ale je to moja prvá, takže sa teším :) (nie tomu, že som minulla peniaze, ale že vás poteším :P ) ... tak dúfam že sa budete aspoň snažiť vyhrať :)

P.P.S.: čo ste dostali na mikuláša vy?

3 comments: