Tuesday, December 25, 2012

new outfit




 keďže som vám sem už dlho nedala fotky s outfitom, dnes som sa na to podujala... :) viem že to nie je úplne najlepšie, ale bola nám strašná zima, takže sme nemali veľmi chuť na fotenie... ale môžte tam vidieť moju novú tašku aj prsteň
i don´t post here photos with outfit for a long time, so now i am doing it ... :) i know, the quality isn´t the best, but we were really cold, so we weren´t really happy about taking a photos... but you can see my new ring and bag
 veľmi sa mi táto fontána páčila, keď bola pokrytá snehom a rástli z nej tie konáre... vyzerá to tak starodávne... :D :P :*
I like this fountain... it looks so magic and ancient, when it is covered by snow and branches grow there... :D :P :*
 páčili sa mi mištičky s jedlom čo boli na stole keď sme boli na návšteve, a navyše som testovala foťák :P :D
I like that bowls, and i tested my new camera
večer sme boli púšťať lampióny, ale neviem či to uvidíte, lebo keď sa mi ho konečne podarilo odfotiť, bol už dosť ďaleko :)
in the evening we had a lanter, but i am not sure if you can see it, because it was too high when i take a photo

1 comment:

  1. vydarené fotky :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    ReplyDelete