Saturday, December 15, 2012

sweet, sugar and gingerbread














 pár ozdôb, čo som pofotila, ale na fotkách nevyzerajú tak pekne :/

 po "ťažkej" práci sme si objednali pizzu... ešte teraz som z nej napráskaná :D :D :D :P




 tak toto bola riadna piplačka! každú guľku som tam musela dať zvlásť... na konci som sa na to už vykašlala a dala tam vločky :)
 tak čo hovoríte na toto? :P nech máme veselé Vianoce :D


 tento je len a len pre vás :) trochu sa nafúkol, takže to nevyzerá tak , ako by malo :/ ...^

 dnes sme boli piecť perníky u maminej kamarátky. no tak som to ozdobovanie pojala trochu vtipne, ako môžete vidieť na tých posledných fotkách :P :D no a potom som upiekla jeden perník venovaný vám, mojim čitateľkám
 no a fotky nie sú veľmi dobré... ale nakoniec zisťujem, že môj sen o vianočnom foťáku nie je úplne zavrhnutý :) som teda zvedavá, budem vás informovať :)
NEZABUDNITE NA GIVEAWAY: http://myfashion-and-me.blogspot.sk/2012/12/xmas-giveaway.html

No comments:

Post a Comment