Monday, December 24, 2012

vyhodnotenie giveaway



 ako prvé sa chcem ospravedlniť za kvalitu fotiek, ale môj mobil je naozaj to najlepšie, čo doma máme... takže neviem či to bude lepšie :P :D
TAK JE TO TU!
vyhodnotenie giveaway, na ktorú ste tak čakali: http://myfashion-and-me.blogspot.sk/2012/12/xmas-giveaway.html
podmienky ste všetci splnili...
zároveň sa vám chcem poďakovať za pekný Vianočný darček: je vás tu už 24, čo sledujú môj blog, a to ma veľmi teší... a spoločne sme presiahli 2000 prezretí, čo je podľa mňa úplne úžasné!
najviac sa teším komentárikom, čo mi zanechávate čoraz častejšie a častejšie... veľmi ma tešia :)
no tak je to tu... výsledky neboli sfalšované... a darček pošlem hneď, ako sa dozviem adresu :)
-môj brat nakoniec nelosoval papieriky z akvárka, ktoré sa niekde vyparilo, ale myslím že too vás teraz nezaujíma :P :D

 tak dúfam že ste napätý a čakáte na víťaza... a ak ste nevyhrali nezúfajte!
PRIPRAVUJEM ĎALŠIU GIVEAWAY, ktorou oslavujem 20+ sledovateľov :)
nechcem ju pridať hneď teraz, keďže len teraz jedna skončila, ale sľubujem, že ju sem dám už v priebehu Januára ... ešte do nej musím dokúpiť nejaké veci :)







víťazovi (http://www.blogger.com/profile/00657927552937737962) gratulujem, darček sa budem snažiť odoslať čo najskôr :)

2 comments:

  1. zlaty bratcek :D gratulujem Lole a prajem stastne a vesele ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aj tebe prajem šťastné a veselé :) uži si to :)

      Delete