Saturday, December 8, 2012

Xmas giveaway





takže, ako som už spomenula v predošlom príspevku, pridávam sem moju úplne prvú giveaway :D hurá hurá hurá... podmienky sú jednoduché:
1. treba kliknúť tam napravo (google friends conect) a začať sledovať môj blog (nečakaná požiadavka, čo? :P :D)
2. treba okomentovať tento príspevok... je jedno ako, len aby som vedela, koho mám vyžrebovať...
kedže je to vianočná giveaway, žrebuje sa 24. decembra 2012, kedy sem dám aj vyhodnotenie :)
žrebovať bude môj brat z papierikov čo dám do akvárka, takže ako ho chcete podplatiť, veľa času už nemáte :P

do mojej prvej giveaway som vám vybrala 2 páry náušníc... jedny sú medenno-zlatej farby, a naozaj sa mi páčia! druhé sú ligotavé mašličky, ktoré som sem dala na počesť mojej spolužiačky Anky (ty vieš prečo... nočná obloha) a potom ešte šnúrky do topánok... hope you like it :P :D

P.S.: ak by ste niekto nevedeli, čo je giveaway (o čom veľmi pochybujem!) tak to, čo tu vidíte odo mňa dostanete, ak vás vyžrebujem... musíte splniť podmienky

24 comments:

  1. Tie nausnice su prekrasne! Tvoj blog je super, a odteraz ta sledujem, a zapajam sa do sutaze :)

    ReplyDelete
  2. Jeeeeej , tie nausnice "alá krize" su uzasne! Cely blog je super a desing je jednoduchy a pekny ! Zapajam sa! giniverakolcunova@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Pekné, zapájam sa :D admajtanova@gmail.com ;)

    ReplyDelete
  4. tie mašličky sú úžasné :) V GFC sa volám Veronika Kseňáková (a na mojom blogu (mycolourdream.blogspot.sk) som ti sľúbila že sa zapojím :) ) Ceny sú veľmi pekné :) môj mail- veronika.ksenakova@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Tie náušnicesú naozaj krásne a tvoj blog sa naozaj oplatí sledovať máš tu aj úžasné fotky ;) Tiež sa zapájam do súťaže :D :) moj email je kubinanova.andrea@gmail.com

    ReplyDelete
  6. ja som závislá na krížoch a tie prvé náušnice sú úžasné! :) zapájam sa.. ninka.zahorska@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Pekný G, podmienky spĺňam, mašličky sú zlatučké :-).

    anettfashion@gmail.com

    tiež srdečne pozývam na môj giveaway: http://anett-fashion.blogspot.sk/2012/11/christmas-giveaway-anettbox.html

    ReplyDelete
  8. Hotovo :) Tie mašličkové naušnice su kráásne! :)

    ReplyDelete
  9. velmi pekné naušničky dakujem za pozvanie na tvoju giweaway :)

    ReplyDelete
  10. aaa najkrajšie naušky!<3 fashionnmap@gmail.com

    ReplyDelete
  11. krásna giveaway:)
    nicolettevalkova@gmail.com

    ReplyDelete
  12. krásne msšličkové naušnice...:)
    petka.malikova@gmail.com

    ReplyDelete
  13. Krasny blog❤ ty maslickove nausnice jsou super! A libi se mi napad s akvariem coco8065@gmail.com

    ReplyDelete
  14. krásne náušnice
    anahjalliyah@gmail.com

    som zvedavá či vyhrám lebo ešte som nikde nevyhrala

    ReplyDelete
  15. prajem pekné Vianoce :)
    tie náušnice sa mi páčia, dúfam, že sa na mňa usmeje šťastie - čítaš to, Timein brat ?! ;)

    akovradiu.blogspot.com
    bacovak@centrum.sk

    ReplyDelete
  16. jéé.. nikdy jsem nic nevyhrála.. taky kdyby aspoň někdy..
    jinak email: mich.styblova@gmail.com
    a blog: photosvogue.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. aj ja uz chcem nieco vyhrat :(
    marcelavrabcova@gmail.com

    ReplyDelete
  18. Ty naušničky jsou úžasné! ;)
    Byl by to krásný dáreček.
    terezzchaloupkova@seznam.cz

    ReplyDelete
  19. Ty prvni jsou dokonalé! :)
    A hodí se mi k tričku, co jsem si pořídila k Vánocům :D

    http://stormredhair.blogspot.cz
    stormredhair@seznam.cz

    ReplyDelete
  20. mašličky sú nádherné
    lizzy-fashion@centrum.sk

    ReplyDelete
  21. Ceny sú prekrásne, pod stromčekom by ma rozhodne potešili :)

    sueandcolours@gmail.com

    ReplyDelete
  22. dakujem za pozvanie, pripajam sa ;) sledujem cez GFC, mail: sonulienocka@gmail.com. idem sa tu hned poobzerat, kym mi funguje comp :D

    ReplyDelete
  23. Mám slabost pro pecky do uší a tyto jsou navíc kouzelné! Chci vás, mašličkové náušničky!! :D
    s-wea@email.cz

    ReplyDelete
  24. Tie mašličky sa kráásne ligocú
    lola181@centrum.sk

    ReplyDelete