Tuesday, December 25, 2012

Xmas new in





 1. VYBÍJANÁ TAŠKA
Tak táto taška ma úplne prekvapila, vôbec som ju nečakal a veľmi som sa jej potešila. presne po takej som snívala. A veľmi som sa divila že mamina sa presne trafila do môjho vkusu... *♥ it!*
1. BAG WITH SPIKES
I was really surprised about this bag, i didn´t expect it and i was very pleased about it... i always dream about bag like this one... my mum surprised me, she bought me exactly what i want... *♥it!*
 2. FOTOAPARÁT CANON
Najprv som chcela na vianoce zrkadlovku, ale rozhodla som sa inak, a vôbec to neľutujem :) foťák je vodotesný, a už sa teším na fotky vo vode. Zrkadlovku som nakoniec oželela preto, lebo vláčiť so sebou taký veľký a drahý foťák podľa mňa nie je dosť múdre, a táto varianta je oveľa pohodlnejšia... v noci sa síce kvalita fotiek znižuje, ale inak fotí výborne!
2. CAMERA CANON
First I want SLR, but then i did another decision and i don´t regret it :) camera is waterproof, and now I am waiting for summer and photos in the sea. in the night quality is worse, but it makes great photos!

 3. PRSTEŇ
no tak tomu myslím nie je čo dodať... keď som ho uvidela v Gate, hneď som sa doň zamilovala :D
3. RING
i don´t have nothing to say about that... when I saw it in Gate, I have to buy it :D
 

 4. SNEHOVÁ GUĽA
túto som dostala od môjho skvelého (a úplne antigeyovského!) spolužiaka v škole vo vianočnej tombole :) veľmi sa mi páči! *♥*♥* a myslím že pre mňa je to dokonalý darček, keďže zbieram snehové gule :)
4. SNOW BALL
this one i got from my great (and absolutely anti-gay!) classmate in the school :) i really love it *♥*♥* and i think it is great present for me because i collect snow balls

 5. PARFUM BENETTON
má zaujímavý obal a vonia dokonale!
5. PERFUME BENETTON
it has got interresting packaging and it smells perfectly!




 6. PARFUM ORIFLAME
tieto parfumy milujem! síce skvele voňajú, ale tým sa ani zďaleka nevyrovnajú milému vzhľadu, kvôli ktorému mám doma už 3! :D
6. PARFUME ORIFLAME
these parfumes i love! yes, the smell is good, but the packaging, it is absoluttely lovely and great. Because of that, i have 3 parfumes from oriflame now! :D 


  7. KNIHA (1.)
kniha s myšlienkami a citátmi sa mi veľmi páči, a určite si z nej niekedy prečítam :)
7. BOOK (1.)
book with quotes... i like this book, and i am certainly gonna to read it :)

 8. PAMÄŤOVÁ KARTA
niet čo dodať...
8. MEMORY CARD
nothing to say...



 9. KAZETA OD BALEI
milujem kokos aj jeho vôňu, a tak ma táto kazeta veľmi potešila.. a tá hubka je úplne neodolateľná
9. COSMETIC PACKAGE BALEA
I love coconuts, and its smell, so I am really glad about this package... and that washcloth is completely irresistible

10. KNIHA (2.)
Crowfieldská kliatba je veľmi zaujímavá kniha od Pata Walsha... tiež potešila, som tak trochu maniak do kníh :P
10. BOOK (2.)
Crowfield course is very interresting book write by Pat Walsh... I was too glad about it... I am a little bit maniac in the case of books :p

 11. FARBY NA TEXTIL
tmavomodrá a biela... ešte neviem čo s nimi, ale ja niečo vymyslím :P
11. TEXTILE COLOURS
royal blue and white... I am not sure what to do with that yet, but i am gonna try something :P 


12. SVIEČKA
ták a obria sviečka, ktorú síce nie je vidieť, pretože v izbe som mala zlé svetlo je naozaj krásna... milujem sviečky, zbieram ich a mám s nimi zaplnenú celú izbu :) a táto navyše aj pekne vonia
12. CANDLE
huge candle... you can´t see it very well, because it was night when i took that photos... i love candles, I collect it and my room looks like a big rack for candles

13. a ešte drobnosti čo sa mi nechce vymenovávať :P patria tam sladkosti, čipsy...
13. some other things :P i mean sweet, crisps...
.
.
.
TAK TO SÚ MOJE DARČEKY :D čo ste dostali vy? už sa teším na vaše komentíky... :)
SO THESE ARE MY PRESENTS :D what about yours? I look forward your coments... :)

3 comments:

  1. krásne darčeky! :)
    http://sandra-wardrobe.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  2. bože Timi tá kabelka je úžasná<3333

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja viem! úplne sa z nej tešííím :* ale tak na tvoj foťák nemá ♥*

      Delete