Monday, January 7, 2013

DIY: galaxy jewerly stand

 takže pripravila som si pre vás takýto stojan na šperky... čo naň hovoríte? :)
potrebujeme:
 1. STEP: zoberieme si tri drôty a pri koncoch ich ohneme
 2. STEP: drôty skrútime dokopy, pričom ohnuté konce budu tvoriť podstavec na ktorých bude stojan stáť. skrútime asi 10 cm dokopy, a potom drôty tak isto ohneme aj na vrchu, a odstrihneme
 3. STEP: stojan natrieme farbou (ja som použila bielu, ale kľudne ho natrite takou, aká sa vám páči)
4. STEP: z plastelíny (musí to byť tvrdnúca plastelína, aby sa vám to za dva dni nerozpadlo! ) si vymodelujeme telo stojana (ja mám dosť nešikovné ruky, ale vy sa s tým môžte pohrať nech to vyzerá krajšie) a potom ho namaľujeme na bielo
 5. STEP: namaľujeme galaxy motív (so špongiou ťukáte na plastelínu farbu... striedate tmavomodrú, bledomodrú, tmavofialovú a bledofialovú, potom pri bledomodrú a bledofialovú iba jemne so štetcom nanesiete bielu farbu a "rozťukáte" ju do stratena, tak isto potom pridáte aj ružovú. nakoniec pofŕkate s bielou farbou, a namalujete hviezdičky s tenkým štetcom) a pripevníte na stojan (na vrchu stojana musia byť drôty ohnuté, aby sa tam plastelína udržala. pre istotu prelepte so sekundovým lepidlom)
TIP: ak sa vám nechce stojan maľovať, použite šaty (napríklad od barbie) ktorými stojan zakrijete
 6. STEP: zoberiete si 6 kusov drôtu dlhých okolo 10 cm (nemusia mať rovnakú dĺžku) a ohnete ich do takéhoto tvaru

 7. STEP: drôty potom namaľujete s bielou farbou a necháte vyschnúť

 8. STEP: nakoniec pridáte glitre
 9. STEP: drôty upevníte navrch plastelíny (zasa môžete použiť aj lepidlo)
10. STEP: môžte začať používať :)

sory guys, but i am not gonna translate it to english, i am so boring! :D but i think you don´t need it, you can see everything on the picture 
hope you like it anyway ♥
dúfam že sa vám to podarí, a že si to užijete ♥
NEZABUDNITE NA GIVEAWAY:  http://myfashion-and-me.blogspot.sk/2012/12/giveaway.html

MY FB PAGE/MOJA FB STRÁNKA:  http://www.facebook.com/B.L.U.E.B.E.R.R.Y.by.Timi

5 comments:

  1. to je krásne :) Do najbližšej GA by si mohla dať takéto niečo :)

    ReplyDelete
  2. Wow!! Tak to je dobrý!! Je to takové galaxy;))

    ReplyDelete
  3. zaujímavý nápad, ale ja by som potrebovala asi stabilnejšie tie nohy, a viac tých háčikov:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. aj ja som sa najprv bála, či mi to bude stáť, ale je to v pohode :) ak by ti to aj tak nešlo, mohla by si nohy prilepiť na nejaký kamienok ako stromčeky šťastia :)

      Delete
  4. Jéé děkuju za tip! Nějakýs takýs hledám už věky! :D Třeba ho sama vytvořím...:D časemm

    ReplyDelete