Thursday, January 3, 2013

fucking cold winter & like a bitch



HEI DERE!
tááákže... v tej skur***ej zime sme sa trepali von, aby sme vám urobili fotky... hm, neviem čo si o nich myslíte vy, ale ja som sa vyjadrila v názve príspevku :P :D nevadí, raz aj taká musí byť... ale už by som si to na seba zasa neobliekla... :)

soooo... in that fuc**ng winter we went outside, because of taking a photos for you... uh, i don´t know what are you think about it, but you can see my opinion in the tittle :P :D never mind, but i am not gonna wear it again, NEVER!!! ... :)
 úžasná náušnica... nie som si istá čo to dobre vidíte... :)

amazing earring... i am not sure if you can see it very well... :)



kamoške ešte zostali prskavky tak sme sa hrali s mojím foťákom, skúšali sme čo dokáže... :D dúfam že sa vám fotky páčia, my sme boli ohromené :)
NEZABUDNITE NA GIVEAWAY:  http://myfashion-and-me.blogspot.sk/2012/12/giveaway.html

my friend has fizgigs from New Year´s Eve, so we tryed my camera... :D hope you like these photos, we were flabbergasted :)

No comments:

Post a Comment