Sunday, January 6, 2013

New in

HI GUYS!
please, write me a nice comment and make me happy. I am really angry of bus system! i missed two buses. but it is better now, because  i bought a pretty shirt :) i was in the city with my cousin, and we were a long time looking for a pink-orange lipstick, but we couldn´t found it! and now it is already here... with one difference. it is eyepencil :D never mind, it is nevertheless great :D what do you think? love you, XXX

prosím, napíšte mi sem nejaký pekný koment a potešte ma, pretože tie debilné autobusy nie a nie ísť! dve hodiny som čakala v tej zime! ale kúpila som si novú košelu na vylepšenie nálady... dlho som ju chcela ale bola drahá, a teraz ju konečne zlacnili! 3x hurá!!! bola som v meste so sesternicou, a dlho sme zháňali oranžovo-ružový rúž, ale nikde sme taký nemohli nájsť, a teraz je to konečne tu! s jediným rozdielom, je to CERUZKA NA OČI!!! muhehehe (to je akože môj diabolský smiech :P) nevadí, aj tak je skvelá/ý :D čo si myslíte? mám vás rada ľudia, XXX
 NEZABUDNITE NA GIVEAWAY:  http://myfashion-and-me.blogspot.sk/2012/12/giveaway.html

MY FB PAGE/MOJA FB STRÁNKA:  http://www.facebook.com/B.L.U.E.B.E.R.R.Y.by.Timi

5 comments:

  1. :D ceruzka na oči,no vyzerá to skvelo

    ReplyDelete
  2. Krásná košile!! A tužka a ruž;))

    ReplyDelete
  3. no aj ja chcem oranžový, ale ja chcem objaviť taký rúž :D ozajstný :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. no aj ja by som rada :D zatiaľ čo som našla tak žiaden nemal taký odtieň... ale myslím že pri tej ceruzke ani nie je vidieť rozdiel :)

      Delete
  4. To je fakt ceruzka? :D :D :D
    Ja som v škole kukala, že jaký máš dobrý rúž a jak ti dlho vydrží ;D

    ReplyDelete