Friday, January 11, 2013

Random post & New in

 This Friday was decidedly the worst Friday ever! it was boring, and long day! :D i am happy that the weekend is here and I don´t have to go to school tomorrow :) what about your Friday? i hate these days before school report giving!!! ouuuu... :/
on the first photo is my friend An, on the second is exclusive elastic... sorry for you can´t see all hair... it was lovely :) and on the third is crooked version of myself... we were really boring on the way to the bus stop :D

Tento piatok bol absolútne najhorší piatok vôbec! bol to nudný a dlhý deň! :D som šťastná že už je víkend a zajtra nemusím do školy :) aký bol váš piatok? nenávidím tieto dni pred odovzdávaním vysvedčenia! ach... :/
na prvej fotke je moja kamka An, na druhej je exkluzívna gumička do vlasov mojej druhej kamky soni... prepáčte že nemôžete vidieť celý účes, bol krásny :) a na tretej je skrútená verzia mňa samej (vyzerám tam hrozne - ťažká taška robí svoje) ... po ceste na zástavku sme sa nudili :D
 BTW: I bought new sweater! l♥ve it! :D :D :D it is really warm and soft... only 7 euro in New Yorker! like winter sales :) did you bought something in winter sale yet?

 BTW: kúpila som si nový sveter! milujem ho! :D :D :D je fakt teplý a mäkký... iba za 7 eur v New Yorker! milujem povianočné výpredaje :) už ste si niečo kúpili v povianočnom výpredaji?
 And my sweetie earrings :D :D

 A moje sladké náušnice :D :D
NEZABUDNITE NA GIVEAWAY:  http://myfashion-and-me.blogspot.sk/2012/12/giveaway.html

MY FB PAGE/MOJA FB STRÁNKA:  http://www.facebook.com/B.L.U.E.B.E.R.R.Y.by.Timi


4 comments:

  1. ten svetr a boty jsou nádherné!!

    ReplyDelete
  2. mne sa páči ten kabát :) veľmi pekný :)

    Pozrite si moj blog, budem veľmi rada za každý váš komentár :)) http://bibischw.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  3. Vazne ma neskutocne preksrasne nechty...:D Zavidim ti ich keby som aj ja mal take.

    ReplyDelete