Tuesday, January 1, 2013

Silvester...

 Tento ročný Silvester dopadol trochu inak, než som očakávala... každopádne to bolo super, a neopila som sa, čo beriem za veľké PLUS! Prvá fotka je s mojím bratom, keď sme šli v aute, pretože sme šli oslavovať do Párovských Hájov :)
This  New Year's Eve was... uh, a little bit different than i expected... anyway it was great, and i wasn´t drunk, what is a big PLUS for me! the first photo is with my brother :) we were in the car, we went to Párovské Háje :)
 Sesternica sa nechcela dať odfotiť, ale vidíte aspoň jej skvelý sveter, čo si teraz kúpila.
BTW: to ona mi robí všetky tie skvelé fotky čo mám na blogu... ďakujem :* *♥*
My cousin don´t let me make her a photo, but you can see pretty sweater, which one she bought.
BTW: she takes for me all this great photos on blog... Thank You :*  *♥*

 moje pokusy o odfotenie ohňostroju dopadli... no, nie práve najlepšie, pretože môj foťák nechcel spolupracovať (vybitá baterka robí svoje)
i wanted to take a photo of a firework, but my camera can´t cooperate (low batery, you know it :D ) 



ja a moja krstná...
me and my aunt
P.S.: ako ste silvestrovali vy? a aké ste si dali predsavzatia? ja som si dala dve... jedno ste mohli vidieť na mojom blogu, a to druhé? riadiť sa podľa tejto knihy: http://www.martinus.sk/?uItem=23509 - a vám odporúčam kúpiť si ju :)
no, tak teda ešte raz - šťastný nový rok 2013 :D
P.S.: how about your New Year´s Eve? 
BTW: my english isn´t very well, but i try! sorry :)
NEZABUDNITE NA GIVEAWAY:  http://myfashion-and-me.blogspot.sk/2012/12/giveaway.html

11 comments:

  1. Fuuu, tak ja som tak silvestroval , ze mi to ani neuveris, najskor som ukradol dopravnu znacku a ptom som sa dal dole z tatranu 72....A potom som si pripil na novy rok s ujom zachodom...:D A Mino Stoch ma vozil po meste este..:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. no tak to vyzerá na veľmi zaujímavý silvester... :D k tomu sa ja ešte iba približujem :P :D

      Delete
  2. Bracho ja ta uznavam ja som bol iba s Kaidzasom...
    A neviem nic moc slabe to bolo...

    ReplyDelete
  3. Dakujem ti som rad, ze si mala pekneho silvestra...:D Ale prosim mohla by si na tento blog davat aj objektivne veci...:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. čo si predstavuješ pod objektívnymi vecami?

      Delete
  4. Je pekne, ze tu pises o zurovani..., ale mohla by si rozvinut aj zmysluplnejsie temy.
    Dakujem
    Peter Fetrovic.

    ReplyDelete
    Replies
    1. vieš, tento blog je určený pre ľudí, ktorý radi čítajú témy ako táto... každý sme iný, a ja viem že môj blog sa nebude páčiť každému, ale iba pre to ho nechcem zmeniť... ten blog odráža to, kto som ja, a dávam naň to, čo ma baví a zaujíma :) je mi ľúto že sa to nepáči každému, a ak chceš, povedz o čom by si chcel aby som napísala a ja sa pokúsim s tým niečo urobiť, ale určite ho nebudem meniť, keď sa ostatným ľuďom páči :)

      Delete