Friday, January 18, 2013

teeeee and me *we ♥ tea*

 turned over photo - to practise your neck muscle

 fotka nakrivo - na precvičenie krčných svalov :D
we were in the tearoom again, but this time without Anka (she was skiing, traitor :D) and without Soňa who is sick all the week, so let her some pretty comments for restoration :) our "tearoom" is start to becoming  tradition, and today we really (like every time) enjoy it so much :D I wanted to bring you some videos, but it can´t load (?!?!?!) ... oh guys, I am really so bored to write here something, and I have no idea what to write about... I correct my marks, and I am looking forward tomorrow birthday party and I will try to take there some photos (so wish "happy birthday" to Veronika :D) And what about you and school?  :)

zasa sme boli v čajovni, no tentoraz bez Anky (išla sa lyžovať, zradkyňa :D) a bez soni, ktorá je celý týždeň chorá :) tak jej zanechajte pekný komentík ktorý ju povzbudí :) naša "čajovňa" sa už pomaly začína stávať tradíciou, no a dnes sme si to (ako inak) poriadne užili :D aj by som vám sem dala video, ale z nejakého (?!?!?!) dôvodu mi nejde načítať ... ach ľudia, vôbec nič sa mi nechce písať, a nemám žiadne nápady, o čom by som písala... známky som si opravila, teším sa na zajtrajšiu oslavu a pokúsim sa vám ju nafotiť (tak zaželajte Veronike všetko najlepšie :D) ako ste na tom vy so školou? ja sa úplne teším, že mám všetko poopravované a najbližší týždeň sa (dúfam!) nemusím na nič učiť (PROSÍM, PROSÍM, NECH JE TO PRAVDA A NEDAJÚ NÁM NIČ ŤAŽKÉ)
tak ... have a nice weekend ♥ love you guys!
a ozaj! nezabudnite na giveaway (spomenutá v každom predošlom príspevku) a bola by som vééééľmi rada keby dáte like na moju fb stránku :)

5 comments:

  1. mega fotky!! :) ak je to čokoláda v tých hrnčekoch tak vyzerá chutne :) hneď by som si dala

    ReplyDelete
  2. Krásné fotečky! :)
    Moc vám to všem sluší!

    ReplyDelete
  3. Ta čokoláda vypadá luxusně!:)

    ReplyDelete
  4. mňam čokoládka vyzerá úžasne :) a mimochodom aj ty :) prirodzene krásna

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    ReplyDelete