Monday, January 14, 2013

weekly random

  sooo...  I really don´t know what to write about... IT SNOWED! but I think you know it :D so i bring you "some" (I actually don´t know if you can see all the photos, here is so many of them!) photos so like it :) here are photos from the last week, when I go away from school... i start thinking that camera follow me everywhere, it scares me in the pocket all the time :D well, my ever faithful friend :P :D

 tákže... netuším čo napísať... SNEŽILO! ale to určite viete :D a tak vám prinášam "pár" (dúfam že sa dostanete po koniec, je ich strašne veľa!) fotiek... tak si ich užite :) sú to fotky z posledného týždňa čo som robila, keď som šla zo školy, alebo keď som sa prechádzala a tak... o chvíľu si začnem myslieť, že ten foťák ma prenasleduje, stále ma starší vo vačku :D nuž, môj stále verný kamarát... :P :D






my attempt about "an artistic photo" ... :D :D :D haha... I was a little bit bored (a little...)

akože pokusy o "artistic photo" ... :D :D :D hehe... trochu nuda (trochu...)






 BTW: this isn´t snow, but icing... my hands almost froze wheni took this photos... and on the last sport lesson a teacher said me great news, that we are going to ski (all the class) so you can look forward to my another "artistic photos"  :D (if I ever fall, don´t be so surprised - I am anti-talent for everything!)

 BTW: toto nie je sneh ale námraza... skoro mi odpadli prsty keď som to fotila... a na minulej telesnej som sa dozvedela skvelú správu, že ideme na lyžiarsky (prvýkrát budem stáť na lyžiach) takže sa môžete tešiť na moje ""umelecké" fotky :D (ak budem stále na zemi, nečuduje sa - ja som totiž antitalent na všetko!)


 It snows... it snows... it snows... I freeze (!!!)... it snows... it snows... it snows...

 Sneží... sneží... sneží... mrznem (!!!)... sneží... sneží... sneží...
what is this blog like, if i don´t have here any photo in the mirror? :D

čo by to bol za blog keby na ňom nie je fotka v zrkadle? :D


berry in the winter :)

 bobule v zime :)

 haha :D my another artistic photo of my friend Zuzka... you can see here in this blog in one post in black-silver dress

 hehe :D ďalšia moja umelecká fotka kamky Zuzky... už ste ju tu raz videli v strieborno-čiernych šatách



don´t look on me, but that scarf is amazing!!! *♥♥♥*

 mňa si nevšímajte, ale ten šál je úžasný!!! *♥♥♥*
MY NAILS DURING THE NIGHT:

MOJE NECHTY V NOCI:
MY NAILS DURING THE DAY

 MOJE NECHTY CEZ DEŇ:
 :D :D
sky was pretty grey :)

 bola pekná sivá obloha :)


again me... i start to feel a little bit ashamed because of all this posts are about me... (no! it is great! :D)

zase ja... už sa začínam cítiť trápne že všetky tie články sú iba o mne... (čo to trepem! je to super)











well, I hope you are enyojing the snow :) me actually don´t like it... everything is cold and wet! I don´t like cold and wet things (i like ice lolly!) I am looking forward summer, but i can´t remind it so much, because then I will be more sad than I am now (i don´t think it is possible) :D :D :D
and how are you? how do you survive this last before-half of a year days, when you have to mend all your marks in school? i don´t like it! :D but I think it is O.K. because my school is hard to learn in!
enjoy winter :) snow should melt :) i think i will not post here any post this week, because i don´t have any time... today I am actually not going on my dance lesson!

 nuž, dúfam že si sneh užívate :) ja osobne ho nemám rada... všetko je vtedy studené a mokré! nemám rada studené a mokré veci (až na nanuky!) už sa teším na leto, ale nechcem si ho veľmi pripomínať, lebo si náladu pokazím ešte viac (nemyslím že sa to dá, actually) :D :D :D
ako sa máte vy? už ste sa poriadne zgulovali? zvládate tieto posledné predprázdninové týždne, kedy musíte všetky známky opravovať na vysvedčenie? lebo ja teda nie! :D ale myslím že je to celkom "fajn" na to, že som sa dostala na takú ťažkú školu :)
užite si sneh a zimu, vraj sa to má roztápať :) tento týždeň vám sem už asi nepridám žiadny príspevok, pretože naozaj nestíham... dnes som dokonca ani nešla na tanečnú!

také menšie video odo mňa:  http://www.youtube.com/watch?v=wz_dnYJDs3Q&feature=youtu.be :)

NEZABUDNITE NA GIVEAWAY:  http://myfashion-and-me.blogspot.sk/2012/12/giveaway.html

MY FB PAGE/MOJA FB STRÁNKA:  http://www.facebook.com/B.L.U.E.B.E.R.R.Y.by.Timi

BTW: what do you think about my new design on blog? (I will  be glad if you write me bacj because i am really crazy about everything what is happening now!)

BTW: čo hovoríte na môj nový dizajn? čo by som mala vylepšiť (ani by nebolo zlé keby mi na to odpíšete, lebo inak už asi fakt zošaliem!)


4 comments:

  1. krásné a zajímavé fotky :))..úplně cítím tu zimu, když vidím ten sníh všude, všude, všude.. :D

    http://brunettegirldiary.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. tak to máš skvelý foťák,keď robí takéto krásne fotky a ešte sa ti aj zmestí do vačku :D krásne fotky fakt,ten rúž ti veľmi pristane

    ReplyDelete
  3. header máš trochu veľmi roztiahnutý,ale inak vpoho..
    a pozývam aj ja teba na moju GIVEAWAY !

    ReplyDelete