Friday, February 1, 2013

Random post {vyhodnotenie giveaway}



I. AM. SICK! It is terrible!  I am not gonna write here nothing, because my head is shaking so only one thing which I can think about is how nice can be that moment when you dieing! and I have nobody who can takes a photos for me, so don´t wait for them, I am sorry for that :/ I am really looking forward summer ♥ (and nice photos for you in Italia)
here is small new in from me... there is more things i bought this month, but i haven´t got time to taking a photos of them, so the next time :)

JA. SOM. CHORÁ! Je to hrozné! nejdem vám sem nič písať, lebo keď nad tým len rozmýšľam, jediná vec ktorá mi napadá je, aké by bolo pekné teraz umrieť! a nemám nikoho kto by mi mohol urobiť fotky, takže ich dlhú dobu nečakajte... prepáčte mi :/ Naozaj sa už teším na Leto! ♥ (a super fotky v Taliansku!!!)
tu je taký menší new in... samozrejme že je viac vecí čo som si tento týždeň pokupovala, ale nemám čas (a náladu) na ich fotenie, takže to až nabudúce  :)

don´t forget/nezabudnite: http://www.facebook.com/B.L.U.E.B.E.R.R.Y.by.Timi

no a výhercom giveaway sa stáva Kristína Kružicová :) gratulujem :)
P.S.: ak mi výherca na mail neodpíše do 10 dní, losujem zasa!
P.P.S.: pripravujem ďalšiu giveaway! bude trochu netradičná, tešte sa... ale to až keď vyzdraviem... :D :P




2 comments:

  1. krásne fotky :) hair cuff mám tiež len v striebornej a gratulujem

    ReplyDelete
  2. ďakujem za výhru :))

    môj blog:
    styllin.blogspot.sk

    ReplyDelete