Monday, February 4, 2013

reward


 after school, i got some reward for my school report :) i was sooo happy! strawberries and banana tatsted great ♥ and what did you get?

 po škole som dostala nejaké odmeny za vysvečko :) tááák som sa potešila! banán so šľahačkou chutil s jahodami úžasne ♥ a čo ste dostali vy?
 sky was beautiful...

 obloha bola krásna...
 my classmate Jakub you don´t know yet, so... this is Jakub :D

 môjho spolužiaka Jakuba ešte nepoznáte, takže... toto je Jakub :D
 hope you already know my friend Domča

 dúfam že už poznáte moju kamku Domču
 keep calm and smile :) ♥♥♥



some photos from school... hope you enjoy it (actually don´t know how)

nejaké fotky zo školy... dúfam že si ich užijete (aj keď neviem ako)

have a nice moday... ♥♥♥

2 comments:

  1. krááásna košeľa!! Môžem sa spýtať odkiaľ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem :) košela je z NewYorkeru, ale minule som sa po nej pozerala a nenašla som ju tam... ale možno niekde nájdeš :)

      Delete