Sunday, February 10, 2013

sales

Hi guys!  do you hate it too, when you go to the city because you want to buy something very cheap in sale, and then you buy something extra super duper expensive? because i do! it is horrible.. there is so many pretty and cheap things, but i always have to have something expensive... oh, my live is sad.. :D no, i am just kidding... but this is now my situation... anyway, i bought a lot of things, so i want to make outfits photos (actually don´t know, who will take a photos...) what about you? what did you bought in sale this winter?

Ahojte ľudia! tiež nemáte radi, keď idete do mesta s úmyslom kúpiť si niečo lacné v zľave, a namiesto toho si potom kúpite niečo extra super duper drahé? lebo ja nemám! je to hrozné... v obchodoch je tak veľa pekných an lacných vecí, ale ja vždy musím mať niečo drahé... oh, môj život je smutný... :D nie, iba žartujem... no ale toto je moja aktuálna situácia... aj tak, kúpila som si veľa vecí takže chcem ísť nafotiť outfity (netuším kto ma bude fotiť) a čo vy? kúpili ste si túto zimu niečo v zľave?

 I baked muffins... ♥ muffins! :D :D :D but i miss some good smoothies... :)

piekla som muffiny... ♥ muffiny! :D :D :D ale chýba mi k tomu nejaké dobré smoothies :)
 some things which i bought... you will see more next time :)

nejaké veci čo som si kúpila... viac uvidíte nabudúce :)

...HAVE A NICE DAY...

scarf (šatka) // NewYorker, blouse (blúzka) // NewYorker

No comments:

Post a Comment