Saturday, February 16, 2013

Winter New In

 HI! So... I promise you to make a New In post, so here it is... I am not posting here all my clothes, because there is so many, and I am just too lazy to take photos of all of them... but I promise you that  you will see it in the future! :)

AHOJ! Takže... Sľúbila som vám, že vám sem pridám New In post, tak je to tu... nedávam sem všetky moje veci, pretože ich je veľa, a ja som jednoducho až príliš lenivá na to, aby som ich nafotila... ale určite ich tu na blogu ešte uvidíte! :)
 SHIRT_KOŠELA//NewYorker
 SHIRT_KOŠELA//NewYorker
 BLOUSE_BLÚZKA//NewYorker
 BAG_TAŠKA//H&M
SCARF_ŠATKA//NewYorker, SWEATER_SVETER//NewYorker
BLOUSE_BLÚZKA//NewYorker
LEGGINGS_LEGÍNY//NewYorker

sorry for quality of photos... but I have still the same problem.. no photographer :/

prepáčte za kvalitu fotiek, ale stále mám jeden a ten istý problém... žiadneho fotografa :/

2 comments:

  1. blúzku s krížami už dlho zháňam :) nevieš či ju ešte majú v NY?:)
    inak samé dokonalé veci :33

    http://sandra-wardrobe.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  2. tuším už nie, ďakujem :)

    ReplyDelete