Monday, February 18, 2013

spikes bracelet ○ giveaway!

GIVEAWAY PREDLŽUJEM DO 1.4.2013
sorry, only for slovak today :)

 ahojte :) takže dnes som si pre vás pripravila ďalšiu giveaway o HANDMADE NÁRAMOK
      -ak ho chcete získať, tu sú podmienky:
            •sledovať môj blog cez GFC (google friend connect) a napísať komentár s vaším e-mailom
      -a tu sú ďalšie nedobrovoľné podmienky... za každú si môžete pripísať jeden komentár   (nezabudnite do každého komentára napísať svoj e-mail!)
            •sledovať môj YT kanál {http://www.youtube.com/channel/UCesdglvJOKsM6hj7F3QXgDw}
            •napísať o giveaway na svojom blogu
            •napísať o giveaway na fb stránke (alebo niekde inde)
            •lajknúť moju fb stránku {http://www.facebook.com/B.L.U.E.B.E.R.R.Y.by.Timi}
            •sledovať ma na twitteri {https://twitter.com/timea192837465}
            •tweetnuť o giveaway {nezabudnite dať link}
                                                              ...VEĽA ŠŤASTIA...
P.S.: giveaway nemá časové obmedzenie -  losovať budem, keď budem mať 55 followers :)

107 comments:

  1. Ahh ten náramek je nádherný!! coco8065@gmail.com sleduju;))

    ReplyDelete
  2. maledecko1111@gmail.com sledujem cez GFC :)

    ReplyDelete
  3. sledujem ťa na youtube :) maledecko1111@gmail.com

    ReplyDelete
  4. like na fb ako Malé Decko :) maledecko1111@gmail.com

    ReplyDelete
  5. sledujem pod menom Zdenka :)

    monika.svitacova@gmail.com

    ReplyDelete
  6. giveaway zdieľam tu: http://www.facebook.com/lemonika.svitacova

    monika.svitacova@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Lajkujem FB :)
    Môj FB: Le Monika Zdenka Svitačová

    monika.svitacova@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Sledujem aj Twitter: @49Monika

    monika.svitacova@gmail.com

    ReplyDelete
  9. Tweetla som tu: https://twitter.com/49Monika/status/303631795126140929

    monika.svitacova@gmail.com

    ReplyDelete
  10. admajtanova@gmail.com - cez GFC ;)

    ReplyDelete
  11. Na twitteri som ťa followla - zde https://twitter.com/aduskam :3

    ReplyDelete
  12. https://twitter.com/aduskam tu som aj napísala na príspevok o blogu :)

    ReplyDelete
  13. Na youtube ťa odoberám už dávno, volám sa tam AndanteMomo
    admajtanova@gmail.com

    ReplyDelete
  14. A stránku som tiež lajkla už dávno ;)
    admajtanova@gmail.com
    BTW: Keď bude funkčný môj blog, tak tam príspevok napíšem, ale to neviem kedy bude :D

    ReplyDelete
  15. Odebírám YT kanál jako TheTookky :)
    vera.p@centrum.cz

    ReplyDelete
  16. FB: Veronika Pospíchalová
    vera.p@centrum.cz

    ReplyDelete
  17. oo kraaasa :))
    sofia.gumanova@gmail.com

    ReplyDelete
  18. Sledujem :) veronika.ksenakova@gmail.com

    ReplyDelete
  19. Sledujem ako Lizzy
    lizzy-fashion@centrum.sk

    ReplyDelete
  20. sledujem na youtube
    lizzy-fashion@centrum.sk

    ReplyDelete
  21. http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=561487080543113&id=144814778941964
    lizzy-fashion@centrum.sk

    ReplyDelete
  22. sledujem aj na fb ako L.Banárová
    lizzy-fashion@centrum.sk

    ReplyDelete
  23. sledujem aj na twitteri
    lizzy-fashion@centrum.sk

    ReplyDelete
  24. Sledujem ťa na GFC - iv.masarykova@gmail.com

    ReplyDelete
  25. Sledujem ťa na youtube - iv.masarykova@gmail.com

    ReplyDelete
  26. Náramok je naozaj rozkošný. Ďakujem za pozvanie ♥
    RubyTheCrystal@gmail.com

    ReplyDelete
  27. sledujem ťa na gfc :) mail: ustrica15@gmail.com

    ReplyDelete
  28. mám like na tvojej stránke :) mail: ustrica15@gmail.com

    ReplyDelete
  29. followla som ťa na twitteri (account: @glicelover) :3 mail: ustrica15@gmail.com

    ReplyDelete
  30. tweetla som :) https://twitter.com/GLICElover/status/306797077621526529 mail: ustrica15@gmail.com

    ReplyDelete
  31. mám odber na yt :) mail: ustrica15@gmail.com

    ReplyDelete
  32. odoberám na youtube ako MrLola181
    lola181@centrum.sk

    ReplyDelete
  33. sledujem na twitteri @nikol18banarova
    lola181@centrum.sk

    ReplyDelete
  34. na fb ako nikola banarova
    lola181@centrum.sk

    ReplyDelete
  35. veronika.zorska@centrum.sk :)

    ReplyDelete
  36. krásny je :)
    merry.jarosova@gmail.com

    ReplyDelete
  37. a na fb like pod týmto menom :)
    merry.jarosova@gmail.com

    ReplyDelete
  38. Na youtube, som prihlásila odber :3
    Na twitteri som ťa followla, aj som tweetla tvoj giveaway. https://twitter.com/Palacinka_444
    zdieľala som to aj na stránke http://www.facebook.com/Umelecke.Fotky.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mala si napísať za každú podmienku jeden komentár, inak to nebudem rátať... no už nevadí :D

      Delete
  39. Neviem, či som ešte stihla, ale je to krásna GA, takže ak si ešte nelosovala, tak sa pripajam :)
    strakovmaa@gmail.com

    ReplyDelete
  40. a že jsem dala lajk na tvou fb stránku ;))
    tak ještě jednou :D
    mich.styblova@gmail.com

    ReplyDelete
  41. veľmi pekný blog, taktiež sa zapojím :)
    orsolya.ambrusova@gmail.com

    ReplyDelete
  42. sledujem aj na YT, kde som pod menom OrshiApple.

    orsolya.ambrusova@gmail.com

    ReplyDelete
  43. takisto som napísala jeden článok na mojom blogu :)
    http://goodmorningfriday.blogspot.sk/2013/03/random-of-week.html

    ReplyDelete
  44. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  45. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  46. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  47. na twitteri ťa followujem ako unic0rn_kitti

    ReplyDelete
  48. tweet https://twitter.com/Unic0rn_Kitti/status/312483824984547328

    ReplyDelete
  49. vyzerá super a dlho taký nejaký podobný chcem :)) ani nevyzerá ako hand made ako z obchodu :D
    sledujem ako NATS
    natasa.findrova@gmail.com

    ReplyDelete
  50. lazybones.blogspot(at)gmail.com

    ReplyDelete
  51. GFC Naty Sweet
    naty.sweett@gmail.com

    ReplyDelete
  52. sledujem ako Peťuška... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    ReplyDelete
  53. sleduji GFC: katerina.zuzanakova
    katerina.z.1998@seznam.cz

    ReplyDelete
  54. lajkla jsem FB stránku ..
    katerina.z.1998@seznam.cz

    ReplyDelete
  55. sledujem cez gfc ako vik ppop
    vik.ppop@gmail.com

    ReplyDelete
  56. dala som like na FB ako vik ppop
    vik.ppop@gmail.com

    ReplyDelete
  57. sledujem na twitteri ako vik ppop
    vik.ppop@gmail.com

    ReplyDelete
  58. a ešte som tweettla tu: https://twitter.com/vikppop/status/312556382694035457
    tiež ako vik ppop
    vik.ppop@gmail.com

    ReplyDelete
  59. Sleduji tě přes GFC jako Jana.
    scruffy@seznam.cz

    ReplyDelete
  60. Sleduju přes CFG :)
    martina.dushek@gmail.com

    ReplyDelete
  61. Dala jsem like na fb :)
    martina.dushek@gmail.com

    ReplyDelete
  62. Followuju na twitteru :)
    martina.dushek@gmail.com

    ReplyDelete
  63. sledujem cez GFC :)
    dominica078@gmail.com

    ReplyDelete
  64. sledujem aj na FB ako Dominica Jaquelin :)
    dominica078@gmail.com

    ReplyDelete
  65. zdielam tu: http://www.facebook.com/B.L.U.E.B.E.R.R.Y.by.Timi#!/dominica.jaquelin/posts/345739642194744 :)
    dominica078@gmail.com

    ReplyDelete
  66. sleduji přes GFC :)
    te.vybiralova@seznam.cz

    ReplyDelete
  67. lajkulu na fb jako Tamara Fortova, fortovat@seznam.cz :)

    ReplyDelete
  68. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  69. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  70. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  71. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  72. Sledujem cez GFC terriiina5@gmail.com

    ReplyDelete
  73. sledujem ťa na youtube terriiina5@gmail.com

    ReplyDelete
  74. sledujem cez fb. ako terr ehnova terriiina5@gmail.com

    ReplyDelete
  75. sledujem ;) môj email: diusa008@azet.sk

    ReplyDelete
  76. lajkla som fb stránku ako Diana Bokrošová
    email:diusa008@azet.sk

    ReplyDelete
  77. a aj twitter ako: Diiia11
    email: diusa008@azet.sk

    ReplyDelete
  78. Sledujem ;)
    zuzana.sichtova@gmail.com

    ReplyDelete
  79. Lajkla som fb stránku ako ZuzQáá Sladučkáá Šichtováá :)
    zuzana.sichtova@gmail.com

    ReplyDelete
  80. Sledujem tvoj YT kanál ako Sjuzn Šichtová :)
    zuzana.sichtova@gmail.com

    ReplyDelete
  81. Like tvojí stránce na Fb :)
    anulka96@email.cz

    ReplyDelete
  82. sleduji na Tweeteru
    anulka96@email.cz

    ReplyDelete
  83. taky sledju na YT ;)
    anulka96@email.cz

    ReplyDelete