Tuesday, March 5, 2013

be slim!

 Hi guys! it starts shine, and it is holidays, so I started to practise more, because i want to be slim! I go running or skating every morning, and in the evening i practise one hour :) i has just one mistake! I eat a lot! really LOT!!! but my mum found a skirt, which she wore when she was 17, so now i have a claim: i have to wear that shirt, because now it is too small for me :)
and what about you? what is your inspiration? help me!!!!

 Ahojte ľudia! začalo svietiť slnko, sú prázdniny, a tak som sa rozhodla, že začnem cvičiť, pretože chcem schudnúť! každé ráno chodím behať a korčuľovať sa, a večer hodinu cvičím :) má to len jeden háčik! strašne veľa jem! naozaj STRAŠNE!!! ale moja mama našla sukňu, ktorú nosila keď mala 17, takže teraz mám cieľ: musím si ju obliecť, pretože teraz mi je malá :)
a čo vy? ako sa inšpirujete, aby ste to nevzdali? pomôžte mi!!!!

my exclusive breakfast: you couldn´t think how delicious is combination of bread, butter, carrot and lemon :D :D :D

moje exkluzívne raňajky: jeden by si nemyslel, aká delikátna je kombinácia chlebu, masla, mrkvy, a citrónu :D :D :D

I didn´t lie! i really go skating every morning :D :D :D heh, just for make you sure, i took some photos :) what about your life? (I am sooo sad, I don´t actually think somebody read it in english... :/ but I want to improve my english, so i am not gonna stop :D)

neklamala som! vážne sa chodím každé ráno korčuľovať :D :D :D heh, len aby som vás uistila, tak som vám to pofotila :) a ako ide váš život? :D možno tu v blízkej budúcnosti pribudne ďalšia giveaway... nezabúdajte na tú starú: http://myfashion-and-me.blogspot.sk/2013/02/spikes-bracelet-giveaway.html




...HAVE A NICE DAY...

No comments:

Post a Comment