Saturday, March 23, 2013

I. AM. BACK!

1. IN THE BUS / V AUTOBUSE

My first photo in the bus... the way took about 4 hours, and we were bored...
Moja prvá fotka v autobuse... cesta trvala 4 hodiny a boli sme vážne znudení...

Another look from bus :)
Ďalší pohľad z autobusu :)

My classmate Aďa´s dog... so sweet photo of her dog Momo :D :D :D :D
Pes mojej spolužiačky Adi...  tak zlatučká fotka jej psa Moma :D :D :D :D

Wiew from the window... be ready for mountains, it is everywhere!
Výhľad z okna... Pripravte sa na hory, budú všade!

"Artistic photo"
"umelecká fotka"

2. IN THE ROOM / V IZBE

My first photo in the room :D
Moja prvá fotka v našej izbe :D

Just some photos of how terrible our "room" was!!!
Iba nejaké fotky toho, aká hrozná naša "izba" bola!!!

3. ON THE HILLSIDE / NA SVAHU

cableway...
laanovka...

Me and Aďa in action! :D
Ja s Aďou v akcii! :D

4. HELLO KITTY

I bought this lovely can day before going home... yummy :)
Túto peknú plechovku som si kúpila deň pred odchodom... mňam :)

Me and Hello  Kitty
Ja a Hello Kitty

4. IN THE TROLLEY / V ELEKTRIČKE

Map awry ALIAS Here we were
Mapa nakrivo ALIAS Tu sme boli

Some photos of the nature, it was beautiful :)
Nejaké fotky, bolo tam krásne :)




Our next stop in Starý Smokovec
Naša ďalšia zastávka v Starom Smokovci

Evelina with her new magazine! :D
Evelín s jej novým časopisom! :D

Evelina and Lucia... still in trolley
Evelín a Lucka... stále v električke

I tried Evelina´s sunglasses ... look like a sh*t :/ :D
Skúšala som si Evelínine slnečné okuliare ... vyzerám hrozne :/ :D

5. ANOTHER PHOTOS / ĎALŠIE FOTKY


Nope, we didn´t live here, but we wanted so freaking bad (buy all Range Rovers I never had...)
Nie, nebývali sme tu, ale naozaj vážne sme chceli!



Should be Nativity scene (?!?!)
Mal byť Betlehem (?!?!)


 

6. AT THE END / NA KONIEC

Lunch with friends :)
Obed s kamkami :)

...and tasty icecream with fruit in the café
...a chutný zmrzlinový pohár s ovocím v kaviarni

So, that´s how it was during skiing... and what about you, how were you? My week was good, and last nights were awesome :D

Takže, toto je ako to bolo počas lyžiarskeho... a čo vy, ako ste sa mali? Môj týždeň bol fajn, a posledné noci boli úžasné :D
nezabúdajte na giveaway: http://myfashion-and-me.blogspot.sk/2013/02/spikes-bracelet-giveaway.html


...HAVE A NICE DAY...

5 comments:

  1. Ahoj, to jsou suprové fotky! :-)

    Ráda bych Tě pozvala ke mně na blog na GIVEAWAY -http://handbagforladies.blogspot.cz/2013/03/giveaway-trickovycz.html

    ReplyDelete
  2. Krásné fotky:) vypadá to že jste si to tam užili:)

    ReplyDelete
  3. Fíha, koľko fotiek, skoro pri každej som niečo závidela :)

    ReplyDelete
  4. Tú HK malinovku som pila tiež :D

    ReplyDelete