Friday, March 15, 2013

in the theatre




HIII!!!!! Yesterday I was in the theatre, and it was (actually it is) really cold! And I was so happy on Monday, cause I woke up to the warm shiny day :) this is my last post for two next weeks, cause I am going to ski ... I haven´t done it yet, so I am a little bit scared, but I hope it will be good :) If you follow me on twitter @timea192837465 you will all the photos during the week, but i will post it here on my blog after skiing, cause i will have (hope i will :/// ) any computer!!! just tablet :)

AHOOOOJ!!! Včera som bola v divadle, a bolo (ešte stále je) naozaj vážne zima! A to som sa v pondelok tak tešila, keď som sa zobudila do takého pekného teplého dňa :) toto je môj posledný príspevok pre nasledujúce dva týždne, pretože sa idem lyžovať... ešte nikdy som to nerobila, tak dúfam že si nezlámem väzy, ale tak hádam nie :) Ak ma sledujete na twitteri @timea192837465 tak budete všetky fotky vidieť počas týždňa, ale na blog ich nedám pretože nebudem (tak by som bola rada keby ho mám) mať notebook!!! iba tablet :)


4 comments:

  1. uži si lyžovačku! Určite to zvládneš a prídeš domov celá:) Inak máš krásne šatky :)
    http://thebestmakeupissmile.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  2. krásné šaty :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  3. Poriadne si to tam uži :) A maš velmi krasne šatočky :)

    ReplyDelete