Tuesday, March 26, 2013

OUTFIT - 26032013





 I found my blouse finally, so I have worn it today... :) Sonička said it´s pretty... what do you think about this outfit?

 Konečne som našla svoju blúzku (vlastne sa mi ju iba nikdy nechcelo žehliť :D), takže som si ju dnes obliekla... :) Sonička povedala že je pekná... čo si o nej myslíte vy?

My "healthy" food (Yes, when I came from school, I eat a lot!)

Moje "zdravé" jedlo (Áno, keď prídem zo školy, jem toho veľa!)

How was your day today? I really love my new school! I never (ever, ever, get back together...) ever learn since i come to this school! hooray, hooray, hooray! and tomorrow we are going to looking for eggs or something like that in school, so it´s more than better! hope you enjoy these before-holiday days too, write me (PLEASE!!! why nobody write me some comments?!?!) about your days, I would be glad :)

Aký bol výš deň? Vážne milujem moju novú školu! Ešte nikdy som sa v tejto škole neučila! hurá, hurá, hurá! A zajtra ideme hľadať vajíčka či čo, takže je to viac než super! dúfam že si užívate tieto predprázdninové dni tak ako ja, napíšte mi (PROSÍM!!! prečo nikto nekomentuje ?!?!) ako žijete, budem len rada :)
nezabúdajte na giveaway: http://myfashion-and-me.blogspot.sk/2013/02/spikes-bracelet-giveaway.html


...HAVE A NICE DAY...

8 comments:

  1. ten outfit je super! :)) (a nie, nekomentujem to len preto, že si napísala prečo ti to nikto nekomentuje ;) )

    http://thebestmakeupissmile.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  2. tak to sa neučíte asi len vy, my, tretiaci, sme poctiví - i keď nedobrovoľne ;))

    akovradiu.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ta Bluska je super a ještě větší bomba je ta jeans bunda!!

    ReplyDelete
  4. My mame chripkove takze sa neucime vobec :D inak super outfit

    ReplyDelete
  5. Tá blúzka sa mi veľmi páči ;) :) pekné fotky ! :)
    To na akú školu chodíš keď si sa tam ešte neučila ?! :DDD takú by som tiež brala

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na golianko... no je to super, vážne som rada že som odišla o rok skôr zo základnej :D

      Delete