Monday, April 29, 2013

help

I need new haisrtyle, so I decided to go to a hairdresser, and I am going to go there tomorrow! But I have really no ideas what would my hair looks like... I thought about something like this, but I am not so sure, so if you have some ideas, please write me NOW!

Potrebujem nové vlasy, tak som sa rozhodla ísť kaderníčke, a idem tam zajtra! Ale vôbec netuším, ako sa dám ostrihať... Rozmýšľala som o niečom takomto ale zdá sa mi to fádne, takže ak máte nápady, píšte TERAZ!


I will go to Londoooooon... soo happy - but not so much as World cup of hockey ♥♥♥ watching every year... hope we will win - NO - we are winners! I know it! :D :D

Idem do Londýýýýýýna... tak sa teším - ale nie tak ako na MS  v hokeji ♥♥♥ pozerám každý rok... dúfam, že vyhráme - NIE - určite vyhráme! Ja to viem! :D :D

1 comment:

  1. nak pozývam ťa na moju GA kde možes vyhrat kozmetiku balea i essence :)
    http://mimslady.blogspot.sk/2013/04/prva-giveaway-na-uvitanou.html

    ReplyDelete