Tuesday, April 23, 2013

NEON







Today I am having a "summer touch" :D (not sure if this is making a sene - not so good in english speaking) I have worn this T-shirt with neon bra... love it! but it doesn´t look good on me... never mind. I am just happy of this hot weather - I am looking forward wearing my new summer dress :)

Dnes som mala taký letný dotyk :) Obliekla som si tričko a neónovú podprsenku... Milujem tú kombináciu! aj keď sa mi nehodí... nevadí. Som šťastná že už je teplo, teším sa keď si budem môcť obliecť nové letné šaty :)
nezabudnite na giveaway: http://myfashion-and-me.blogspot.sk/2013/04/spring-giveaway.html 
 



...HAVE A NICE DAY...

4 comments:

  1. Neón veľmi neobľubujem ale táto kombinácia je pekná :) Hlavne to krajkované tričko :)

    ReplyDelete
  2. Neznášam neonové farby, ale tá čipka je neskutočná *_* a nepovedala by som, že sa to nehodí, práveže sa to so sebou nebije, dobre si skombinovala ;)

    ReplyDelete
  3. Jéééé to je moc hezké!!

    ReplyDelete