Thursday, April 11, 2013

new eyes :D

Hi :) today I want to introduce my new contact lenses... and NO! my natural colour isn´t brown :D I really like this, it is comfortbale and i don´t actually feel it in my eyes, so I think it is quite good :) The colour is sooo interesting, I love it! I bought it here: www.farebnesosovky.sk and... hm... keep waiting for my another post: apple-cheese muffins ♥



Ahoj :) Takže ako ste videli vo videu, mám nové šošovky :)
stránka TU ... ak ešte stále váhate či si kúpiť šošovky, určite odporúčam túto stránku :)
  • nemala som žiadne problémy s objednávkou
  • šošovky neškriabu ani nebolia, vôbec ich v oku necítim (aj keď ja som šošovky ešte nenosila takže to neviem posúdiť :) 
  • boli vážne lacné, z toho som bola prekvapená! ceny sú super!
  • dokonale mi prekryli farbu
no čo na to hovoríte? hodia sa mi? :)
nezabudnite na giveaway: http://myfashion-and-me.blogspot.sk/2013/04/spring-giveaway.html


...HAVE A NICE DAY...

1 comment:

  1. Taky bych chtěla vyzkoušet .)
    Zvu tě na Giveaway :) Budu ráda když se připojíš :)
    http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/2013/04/small-giveaway.html

    ReplyDelete