Sunday, April 14, 2013

The Host

We were at the cinema yesterday :) I ♥ The Host - great film = watch it!!!

Včera sme boli v kine :) Ja ♥ Hostiteľa - úžasný film = pozrite si to!!!

 My outfit - shorts made myself ♥ like that pattern :) //Môj outfit - šortky som si robila sama ♥ páči sa mi vzor :)
 Veronika with very exclusive Hanna Montana behind her :D //Veronika s exkluzívnym pozadím Hanny Montany za ňou :D
 And there allways have to be dark rainy photo //Vždy tu musí byť nejaká tmavá upršaná fotka
 When Veronika steal my camera //Keď mi Veronika ukradne kameru
My outfit - again! //Môj outfit - zasa!

So, here are some photos... have you ever seen The Host? Did you like it? Let me know :)
P.S.: IMO book is better - more things happens there :D

Tak, tu sú nejaké fotky... už ste videli Hostiteľa? Páčil sa vám? Napíšte mi :)
P.S.: Myslím že kniha je lepšia - stane sa tam viac vecí, ale zasa a druhj strane veľa vecí z filmu tam nie je ... no nebudem sa rozpisovať, proste, bolo to super, odporúčam pozrieť si alebo si aspoň prečítať :)
nezabudnite na giveaway: http://myfashion-and-me.blogspot.sk/2013/04/spring-giveaway.html



...HAVE A NICE DAY...

1 comment: