Thursday, May 9, 2013

believe in you anyway






we were at the bar to encourage our hockey team- unseccessfully! But I hope we´ll come back stronger, faster and better like never before and we´l win all the matches!!!

Boli sme v bare so Zuzkou povzbudzovať náš hokejový team - neúspešne! Ale dúfam že sa vrátime späť ešte lepší ako predtým a vyhráme to! Slovensko 3:5 Lotyšsko - nečakala som to! počítala som so všelijakými prehrami, ale s touto vážne nie! asi sme podcenili súpera. Ale to nevadí, každý má občas zlý deň! A ako pravý fanúšik predsa nebudem povzbudzovať iba keď vyhrávame, takže_ Držte palce! :)

GIVEAWAY

2 comments:

  1. pekny outfit, ale aj tak sa mi najviac paci tvoja plet. v tvojom veku som bojovala so vsetkymi druhmi akne ake len existuju :)

    ReplyDelete
  2. Opravdu se mi líbí tvoje kalhoty, nevíš odkud jsou?:)

    ReplyDelete