Sunday, May 12, 2013

castle and the zoo















As I wrote before, we went at the castle. I´ll post photos from inside next time, cause I haven´t got them already. an hour way by car allmost killed me! but when we came, it was ok :) the real problem happend later, when my friend Zuzka´s grandpa faint, because he had heart surgery recently. but it is all ok, nobody hurted :) and there was really nice small monkey washing itself - it was so cute :)
well, that´s all for today, see you later

Ako som písala predtým, boli sme na zámku. Fotky z akcie sem postnem inokedy, ešte ich nemám doma. Hodina cesty autom ma skoro zabila! ale keď sme prišli, bolo to fajn :) problém nastal až neskôr, keď dedko mojej kamky Zuzky odpadol, pretože nedávno podstúpil operáciu srdca. ale je to ok, nikto sa nezranil, všetko dobre dopadlo :) a bola tam vážne milá malá opička - bolo to tak zlaté :)
tak, to je odnes odo mňa všetko, vidíme sa zajtra

GIVEAWAY

3 comments:

  1. ja som včera bola na súťaži v Bojniciach na Bojnickej Perle! :) bola si aj ty?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie nebola som :) čo to bolo za súťaž?

      Delete