Tuesday, May 7, 2013

getting fat

 Sorry for not posting for so long time! I had a busy time, but now, I am back! It is still rainy and cold, but I hope tomorrow it will get better, and I will be able to take some outfit photos... Now, I want to posting every day, but I don´t know if I actually can, there is too much in school now. But i keep trying :) On the first photo you can see my namesday "reward" :D and that is telling only about one thing: I am getting fat! Soo sad :/

 Prepáčte, že som tak dlho neblogovala! Bola som zaneprázdnená, ale už som späť! Stále je všetko upršané a je zima, ale dúfam, že zajtra bude pekne, aby som vám mohla ísť nafotiť outfit (idem do Bojníc - čakajte fotky) ... Odteraz by som chcela blogovať každý deň, aj keď pochybujem že sa mi to podarí. Ale posnažím sa :) Na prvej fotke je moja meninová "odmena" :D a svedčí to iba o jednej veci: priberám! Smutné :/
Some photos from twitter // Nejaké fotky z twitteru
@timea192837465

GIVEAWAY

1 comment:

  1. tak z tohto určite nepriberieš:D jedine že by to bolo súčasťou tvojho každodenného jedálnička;)

    ReplyDelete