Monday, May 13, 2013

it´s gold outside


Another outfit post... Today we had relax day in school - we haven´t learn for first two lessons, and then we presented our project and watched videos. I have a new scarf - you´ll see later. I still haven´t castle photos, but hope to show you as soon as I got it :) Got 1 from exam - so happy! :D

Ďalší outfitový pot... Dnes sme mali v škole oddychový deň - prvé dve hodiny sme sa neučili, a potom sme prezentovali projekty a pozerali videá. Mám novú šatku - uvidíte neskôr. Stále ešte nemám fotky z hradu, ale ukážem vám ich hneď, keď ich dostanem :) dostala som 1 z písomky (Čoožeee? teda nie že by som sa zle učila, ale toto som nečakala) :D

2 comments:

  1. super tričko! :)
    pozývam ťa na moju prvú giveaway tu:
    http://thebestmakeupissmile.blogspot.sk/2013/05/giveawaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay.html

    ReplyDelete