Tuesday, June 25, 2013

BBQ Party

 Ahoj :) (dnes nemám ani trochu energie na skúšanie pozdravov v cudzých jazykoch, som úplne vyčerpaná a unavená :D) Dnes som zažila dokonalý deň so spolužiakmi na barbecque party!!! ♥ Prišla som domov  o piatej (!!!!!!!!!!!!!!!) a začali sme o deviatej. Som vééľmi unavená. Prvá fotka je ešte len taká zahrievacia :D spoznávali sme prostredie! :D
 Mňam, Mňam, Mňam!!! úžasný gulášik, všetci sme si pochutnali.... Milujem guláš, taký dobrý som už dávno nejedla :D Jedno veľké ĎAKUJEME od všetkých a všetkým čo to pre nás pripravili :)
 Keď som ráno prišla pred autobusom a zvítala som sa so spolužiakmi, pýtala som sa ich, či majú plavky. Celý deň bola zima a pršalo, vysmiali ma že na čo som to nosila. Potom sme prišli k Adrianovi kde mali krytý bazén, a -pozor!- ešte sa z neho parilo! bolo tam vážne teplo a voda bola dokonalá :D hneď som tam chcela ísť... A hádajte čo sa stalo? Všetci čo sa mi smiali potom plakali že si nedoniesli vlastné plavky, všetci tam chceli ísť :D Na fotke spolužiačka Tete (vtedy bola v bazéne ešte iba ona a Natálka)
 Tak, tu je už aj spomínaná Natálka v plnej paráde ♥ milujem fotky vo vode!!! :D
 Tete, Natálka, Domča a ja... Všimnite si, že ja a Domča sme ešte pomerne suché... vtedy sme my dve ešte len vošli do bazéna :)
 A ďalší v poradí: Náš temperamentný priateľ Giovy (spomínaný v minulých postoch) - táto fotka je podľa mňa dokonalá, čo si myslíte vy?
 A tu sa k nám pridal už aj Miro... Na fotke: Natálka, Miro, Tete, Domča, Giovy a ja
 Bublinky, Bublinky everywhere
 ...dva palce hore...
 A ďalšia super fotka :D
 šťastná trojka...
 ďalšia dokonalá Giovyho fotka ♥♥♥
 a ja, s trošku modrejším odtieňom pier... (nebola mi zima! V tej vode bolo úplne teplo, bolo to (toto slovko používam nejako príliš často, nevšimli ste si?-) dokonalé!!!
 Torta špeciálne pre nás s triednym maskotom (Áno, máme triedneho maskota. Áno, je to ponožka naplnená ryžou {vypratá ponožka} :D)
 babenky ♥ Sisa, Anička (spomínala som vám ju už v minulých postoch, asi ju poznáte z jej vlastného blogu) a Paťka
 Nie sú tie ananásové tanieriky úžasné?
 Vznesiem sa k výšinááááááám...
 Ak sa dobre prizriete, zistíte, že fakt, že loptičiek je na hracom poli viac, nespôsobuje zvýšená hladina alkoholu vo vašej krvi :D :P
 Sarahine umelecké dielo :)
 Akčná póza v "turnaji" bedmintonu
 A trošku smutnejšia po následnej prehre (netuším či prehrali, HAHA :D)
A !dokonalý! (už zasa som to slovo použila) dom...

No, celú akciu by som zhodnotila takto, a to jedným slovom: DOKONALOSŤ! Aj napriek pár (iba jednej, a bolo to omylom!) rozbitým veciam... No, to je odo mňa na dnes všetko :)

ak niečo dnes alebo zajtra pofotím, tak sa vidíme zajtra, len prší a je zima, a som unavená, takže neviem či sa mi vôbec niečo podarí :) No, držte palce :)
a nezabudnite na komentár, som na ne zvedavá (y)

4 comments: