Thursday, June 27, 2013

bye-bye party

 Des a Hrôza! tak by som rozlúčkovú zhodnotila ja. síce som odišla zo základky o rok skôr, ale povedala som si, že toto treba predsa zažiť... teraz som iného názoru. no, čítajte ďalej...
 Na začiatku iba fotky. Toto je moja bývalá spolužička Kika s obľúbenou učiteľkou matiky ♥ ... :D :D :D (je to vôbec možné?)
 Ja, Zuzka, Kika a Natálka ešte na začiatku a pekne upravené :)
 hm... pohostenie :D Naša učiteľka slovenčiny sa nám teda o zábavu postarala, keď bolo všetko vyrátané presne na gramy. Ešte sme sa jej chceli ísť spýtať či nám tie čipsy nepôjde odvážiť aby sme každá vedeli koľko ich môžme zjesť :D
 Spolužiačka (už bývalá) si pripravila krásny príhovor, písala ho už tri mesiace a vedela ho dokonale... no a hádajte čo?! Kvôli tomu, že nebola včera v škole ho nemohla ísť hovoriť, vraj by to narušilo harmonogram! WTF? naša rozlúčková!!!
 Kajuška a ja ♥
 Hehe, Zuzka chcela fotku so školskou zástavou :D :D :D
Čo vám poviem, zábava v plnom prúde!!!!

Nooo, síce to bolo totálne fiasko, ale nedá sa zasa povedať že to bolo až tak hrozné. Aj keď sme museli zaplatiť 10 eur, a pri tom sme mali balóny z McDonaldu, Aj keď sme museli umývať dlážku (seriously, prečo nám pre boha kázali umývať dlážku za trochu rozliatej vody? (no, trochu viac -_-)), Aj keď všade boli strčení iba áčkari, Aj keď sme urobili remix pesničiek ktoré by vystačili na celý ten čas, no oni stále zapínali iba tú jednu ktorá mi ešte doteraz hučí v hlave, Aj keď nejaký debil rozotrel na opierke stoličky čokoládu, a hádajte kto sa o to oprel s úplne novými (a drahými!!!) šatami, Aj keď po mne polovica spolužiačok zazerali nenávistnými pohľadmi, Aj keď skoro nikto netancoval, Aj tak sme sa ešte dokázali zabaviť (možno.... ak sa to dá nazvať zábavou), no myslím že stačilo. ako dopadla vaša rozlúčková?

vidíme sa zajtra :)

4 comments:

  1. naša rozlúčková bola super! ♥
    inak pekné fotky, škoda, že to nedopadlo podľa tvojich predstáv celkom. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeej, tak to mas stastie, ale zasa my sme boli hrozny kolektiv... Dakujem :) no co uz, ved bude este vela akcii

      Delete
  2. my sme ju mali dnes..domov som prišla už o 2.. riaditelka nam zakázala akékoľvek pohostenie takže sme najprv zbytočne sedeli 2 hodiny v triedach a potom sme mali "rozlúku", zaspievali sme pesničky, príhovory a blaa blaa..to bolo ešte clekom v poho:) a potom sme mali isť každý kde chceme..normálne nás vyhodili a triedou sme sa prešli do baru, kt. bol zatvorený tak sme sa na to s prepáčením vysrali a išli domov:D fakt "skvelé"! :) dúfam, že aspoň zajtra niekde pôjdeme:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to ste mali nejake divne... Nam to zacalo o stvrtej a boli sme do pol desiatej v jedalni, ale mali sme tam vsetko, este aj nam objednali pizzu :)

      Delete