Monday, June 24, 2013

Jungle

EHO (tentokrát zdravím po latinsky :D ) Minule som si bola urobiť preukaz do knižnice (good girl) a domov som sa vracala s rukou plnou kníh, a ani som ich nemala dať do akej tašky! No ale o tom neskôr... požičala som si tam knihu s názvom Skôr než zomriem (medzi inými) a musela som vám o nej napísať. Určite patrí medzi knihy, ktoré vám nedovolia zomrieť, pokým si ich neprečítate... Je to o dievčati, ktoré má rakovinu a zostáva jej možno pol roka života, takže si napíše zoznam 10 vecí čo chce pred tým urobiť, a pomáha jej ich plniť jej najlepšia kamarátka. Pri konci som sa rozplakala - Keď zomrela. Proste to bola tak z ničoho nič, len zomrela, úplne náhle, ani som to nestihla spracovať! (Dobreeee, nejak moc sa tu nad tým rozjímam.,Timi, prestaň!!!) No, proste si to prečítajte :) A ešte že minule som si kúpila v DM nové telové mlieko, a dokonaleeee vonia :) síce ja nenávidím telové mlieka, ale toto je super :)

Zajtra grilujeme u spolužiaka, tak možno sa pošťastia nejaké fotky :)

vidíme sa zajtra

4 comments:

  1. Po tej knihe sa popozerám, vyzerá to zaujímavo :) Uži si grilovačku! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. jasné, prečítaj si ju, je úplne super :) ďakujem :)

      Delete
  2. Tú knihu som si chcela kúpiť, len už bola vypredaná všade! Takže musím skúsiť šťastie ešte, ale musím si ju prečítať! :))
    http://thebestmakeupissmile.blogspot.sk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. no, ja som si ju požičala z knižnice, tak keď nenájdeš, skús tam :)

      Delete