Tuesday, June 11, 2013

just for you sweeties: london GIVEAWAY - vyhodnotenie

Nooo, pôvodne som víťaza chcela vybrať iba pomocou random.org, ale zdalo sa mi to byť nespravodlivé. Predsa len, niekto je na mojom blogu už od začiatku, a pravidelne ho číta, a ten druhý sa pridal iba kvôli giveaway. Lenže keby vyberiem iba zo starých členov, noví by ani nedostali šancu, a predsa ju musí dostať každý, kto sa do blogu zapája a komentuje, a nezáleží na tom, či je to nový, alebo starý čitateľ.
A preto som vyberala takto:
Otvorila som si všetky príspevky, čo som pridala, odkedy som na blog dala giveaway (a že ich nebolo málo)
Potom som si otvorila všetkých ľudí, ktorý tie príspevky komentovali
Podľa toho, ako často komentovali mi nakoniec zostali len traja
No a potom som si ešte skontrolovala či sa zapojili do giveaway, a na ich smolu (alebo šťastie) sa zapojil len jeden, takže výherca bol jasný :)
☺inak odteraz budem výhercov giveaway vyberať už iba takýmto/podobným spôsobom, aby dostali šancu naozaj iba tí, ktorí si ju zaslúžia☺

A ŠŤASTNÝM VÝHERCOM SA STÁVA:
Tak, aby som si overila, že naozaj na blog chodíš, tak ti nenapíšem prvá ja, ale ty pošli svoju adresu na môj e-mail :)
P.S.: nájdeš v kontaktoch hore na blogu :)

5 comments:

  1. tady se někdo mááá :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neboj, už sa chystá nová giveaway, potom sa môžeš zapojiť :)

      Delete
  2. Replies
    1. Hej? Som nevedela či sa bude ostatným páčiť, ale tak zdá sa mi to byť celkom fér :)

      Delete