Thursday, June 6, 2013

New In

 I am so proud about buying this dress! I really missed dress like this one, which I can wear every day, and it don´t looks like something you can wipe floor with, so I (allmost) don´t hesitate about buying this.

Na tento úlovok som obzvlášť hrdá! Normálne šaty na každodenné nosenie čo nevyzerajú ako handra na umývanie podlahy mi v šatníku už dlho chýbali, takže pri ich kúpe som (skoro) vôbec neváhala.

Blouse I bought yesterday - I didn´t mean to buy it at first - I wanted to buy beautiful singlet, but after thorough inevstigation I found out that singlet owns my classmate, so I bought this one, and I am more than happy :)

Blúzku som si kúpila včera. Najprv som mala vyhliadnuté krásne tielko, ale po podrobnom skúmaní som zistila že také vlastní aj spolužiačka, takže som si nakoniec zobrala toto, a som spokojná :)

I really wanted bracelet and necklace like that - but it was so expensive. So when I saw it in House yesterday for that great price, I had to buy it! And I got this T-shirt for namesday.

Tak ten náhrdelník a náramok som zháňala dlho - bohužiaľ všade stál veľa.Takže keď som ho včera uvidela za takú skvelú cenu v House, hneď som kupovala! A tričko som dostala na meniny.

 And backpack you know from previous posts

A batoh poznáte z minulých príspevkov

 First T-shirt is the short one - you could see in previous post :) The second one I got yesterday.

Prvé tričko je len nad pás - videli ste v minulom príspevku :) To druhé som dostala včera.

 And I am sure you know my new Litas... L. O. V. E! ♥♥♥

A som si istá že poznáte moje nové Lity... L. O. V. E! ♥♥♥

 And all the stuff from Primark ♥

A všetko ostatné z Primarku ♥

At first, I didn´t mean to do post like this, but after recent Veronika´s comments and things I bought, I decided to show you :) Enjoy :)

Najprv som ani nechcela robiť New In, ale presvedčili ma komentáre od Veroniky, a aj veci čo som si kúpila len nedávno :) Užite si to :)

7 comments:

  1. Ty plavky ♥♥ . Přesně tyto hledám :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, s týmto ti teda nepomôžem, tu som také ešte nevidela... možno v Lindexe? skús sa pozrieť - spolužiačka hovorila že tam také boli

      Delete
  2. ten batoh <3

    andrea-magazine.blogspot.sk

    ReplyDelete
  3. krásne!:) batoh, plavky.. a takú čelenku (s kvetmi) už zháňam strašne dlho..:/

    ReplyDelete
    Replies
    1. No to aj ja takže keď som ju tam videla, hneď som kupovala - tu na slovensku sa k takej najviac priblížila jedna z Gate, ale tá sa mi veľmi nepáči

      Delete
  4. Ďakujem, som veľmi rada, že si spravila New In :3 Strašne krásne veci, úplne všetko- keby také obchody boli aj na Slovensku... :/ Ale nádherné veci :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemáš začo :) No veď toto, aj ja by som chcela

      Delete