Saturday, June 22, 2013

ready, set, don´t go


Ahojte! Dnes som vážne vyšťavená! Myslím, že väčšina z vás to už pozná - zháňať šaty na rozlúčkovú. Aj keď so šatami nebol až taký problém... vlastne som si ich hneď zamilovala, a pri kupovaní som neváhala. Horšie to už bolo s topánkami. Včera som pobehala po celej Nitre so zámerom kúpiť niečo čierno-zlaté, no nič som nenašla. A tak som si povedala že dnes to skúsim znova - v tých istých obchodoch! Lebo, let´s face the truth, iné na výber ani veľmi nemám :D No a po 3 neúspešných hodinách (aspoň sme triednej kúpili náááádherné darčeky - presne tak, množné číslo! HAHA, môžete závidieť, že vy ste jej ako každá iná trieda kúpili zlaté hodinky alebo prívesok, ale teraz odbieham od témy, a nebudem na vás zlá :) ) som celá nasrdená išla na stanicu, kde som sa 10 minút pred príchodom autobusu veľmi nahnevala, že sa predsa už nebudem vracať tretíkrát zajtra, takže som sa otočila (vtedy ma už vážne boleli nohy) a povedala som si že sa ešte idem poobzerať do obchodu (znovu do toho istého - aké prekvapivé!!)  a kúpim si prvú vec čo uvidím... nakoniec to nebola prvá, ale štvrtá, no misia splnená! Chcela som síce niečo iné, ale zúfale časy volajú po zúfalých činoch, a napokon si ani nemyslím že som dopadla nejak veľmi zle. Čo si myslíte vy?
P.S.: ukázala by som vám aj šaty, ale predsa len tam (na rozlúčkovú) idem iba kvôli tomu aby som sa ukázala v nových pekných šatoch, tak chcem aby to zostalo prekvapenie, ale vo štvrtok ich tu máte :)

AK STE TO PREČÍTALI AŽ DO KONCA, TAK GRATULUJEM, LEBO MNE BY SA TO TEDA ČÍTAŤ NECHCELO :D

vidíme sa zajtra :) dúfam...

7 comments:

  1. Pekné sú, som zvedavá na šaty :) A dočítala som do konca ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe :D tak to si šťastný človek :) ďakujem veľmi pekne teda :)

      Delete
  2. ja som na rozlúčkovú hľadala topánky tiež veľmi dlho:) nakoniec som minule konečne s mamkou našla jedny sandálky v deichmane asi s najvyšším podpätkom aký mám:D takže uvidím, ako v nich vydržím:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no, je to dosť blbé mať tak vysoké podpätky, ale my si berieme všetky aj niečo na prezutie, tak vyskúšaj tak :)

      Delete
  3. tiež som to prečítala celé! :)) tie topánky sú náhodou super, teším sa na fotku šiat! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe :D ďakujem, budú aj šaty, možno už zajtra :)

      Delete