Thursday, June 20, 2013

we ♥ ice

I am not sure, if I should write in english as well, I think nobody read that, so pleas tell me if yes :)

ALOHA! Bože, mne je také teplo, že sa mi ani písať nechce... aj keď nepísala som už dosť dlho, vždy to len tak odfláknem, a nemôžem sa ani vyhovoriť, lebo - let´s face the truth - v škole absolútne nič nerobíme... pre mňa je to vysnívaná škola, vôbec sa neučím. (Chodím na bilingválne gymnázium v Nitre, keby ste sa rozhodovali) No čo, aké budú známky, pochváľte sa :D ... Och, keď sa pozerám na všetky obrázky zmrzlín, tak mám takú chuť!!! :)  no, napíšte aký ste mali deň :) vidíme sa zajtra (dúfam... lebo ma nemá kto fotiť a navyše si musím ísť kúpiť ohoz na rozlúčkovú :) )


2 comments:

  1. tz zmrzky vypadají skvěle!! všechny bych si dala :))
    nejspíš si tento obrázek vytisknu a budu si odškrkávat z tohoto obrázkového seznamu jakou jsem už měla :DD
    CÍL: za prázdniny je stihnout všechny!! :OO :D
    http://youngchick.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe :D no tým nápadom sa asi teda inšpirujem :D

      Delete