Thursday, July 4, 2013

♥ books ♥ lot of them...


Ahoj :) V poslednom čase nemám vôbec náladu ani chuť na fotenie, ale zajtra už určite (dúfam) pofotím aj nejaký outfit (možno s tými novými šortkami, písali ste, že chcete vedieť ako vyzerajú na postave) No, teraz cez prázdky som sa nejak rozčítala lebo som si bola vybaviť preukaz do knižnice (už sa mi blíži termín vrátenia, dúfam že nezabudnem :D :D :D) no tak som sa s vami chcela s nejakými (prisahám že tam nie sú všetky! :D) kúskami podeliť... Ak by ste chceli aby som na nejakú knihu urobila recenziu tak kľudne napíšte, ale nechcela som robiť teraz, lebo som lenivá, a vážne sa mi nechce všetky knihy opisovať, tak ak sa vám nejaká bude páčiť, napíšte :) No, to je odo mňa na dnes asi všetko... V poslednom čase som strašne unavená, a nepomáha ani pravidelný prísun kofeínu... Zajtra (možno aj dnes) sa chystám von, tak možno niečo pofotím. Ak nie, tak aspoň ten outfit sem pridám určite :)

vidíme sa zajtra, XOXO

7 comments:

  1. Niektoré knihy vyzerajú zaujímavo :) taktiež veľa čítam v poslednej dobe. Teším sa na šortky a outfit!
    orsolyaambrusova.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Krásne kúsky, špeciálne Školu noci 10 a Gossip girl závidím :)
    http://books-mylife.blogspot.sk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dakujem... Gossip girl som si uplne zamilovala... A skola noci? Zda sa mi ze to uz len natahuje, aby zarobila, ale prve casti boli super :3 :3 :3 :)

      Delete
  3. zaujala ma tá knižka Krásni- recenzia? :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jasne :) na zajtra uz nieco mam, ale pozajtra napisem :)

      Delete