Saturday, July 13, 2013

cppt: titulka blogu

Ahojte :) Táákže... titulná fotka na mojom blogu sa mi zdá byť už trošku nudná, a preto ju chcem zmeniť, a rozhodla som sa do toho zapojiť aj vás.

mám tu pre vás súťaž:

•môžete si vybrať AKÚKOĽVEK (môže ich byť aj viac) fotku z tohto blogu, použiť nejaké čáry-máry a vytvoriť titulku
•podmienky nie sú vôbec žiadne, dokonca nemusíte ani sledovať blog
•výtvory posielajte sem: timea.mihalickova312@gmail.com
•súťaž potrvá až do konca tohto mesiaca, takže výhercu vyhlásim niekedy na konci, a môže sa tešiť na výhru... ešte nebudem prezrádzať čo to je, ale určite vás to poteší!!! (potom budú aj fotky, ešte ich sem nechcem dávať, chcem vás prekvapiť)
•fotka musí mať šírku najmenej 1440 pixelov

Tak, kľudne sa zapájajte, na konci vyberiem jednu titulku, ktorá sa mi bude páčiť najviac, ktorú potom aj dám na blog :)


vidíme sa :)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 No a tu sú vaše výtvory... píšte ktorý sa vám páči najviac :)

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9. 
10.
11.
 
a vyhráva číslo 4 :)
budem ťa kontaktovať na e-maili :)

10 comments:

  1. ak ideš meniť vzhľad prosím zmenši ho -_- je moc veľký a v netbooku to musím furt posúvať

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, ja neviem preco to tak vzdy ukazuje, ale to len na niektorych notebookoch... Ja to na mojom ntbku, pocitaci aj tablete mam normalne... :)

      Delete
  2. Keď budeš meniť titulku zmen aj celý blog.. týým myslím ako rozoženie, farby a tak :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. hm... farby sa mi celkom páčia :D
      čo navrhuješ? :D

      Delete
  3. posledne dve su najkrajšie:) s tou fotkou pri strome

    ReplyDelete
  4. mohla by si tie fotky aspoň očíslovať, aby ti mohli ľudia písať ktorá sa im páči :-)

    ReplyDelete