Monday, July 1, 2013

DIY: spikes & lace short jeans

Ahoj, ahoj, ahoj! Dnes som sa rozhodla, že ďalší kus môjho oblečenia musím už natrvalo znetvoriť... a prečo sa o to s vami nepodeliť? :D takže vám prinášam DIY šortiek :) poďme na to...
 Ako prvé potrebujete šortky :D (prekvapivé...) Ja som tie svoje vyrobila zo starých (a tým myslím vážne staréééééé) rifieľ, ktoré som odstrihla, a potom nastriekala so savom, aby mali šortky krásnu tyrkysovú farbu :)
 A potom "špice" ...
 Tie som musela našiť, ale aj našraubovať (tie veľké strieborné) ... mali by ste ma vidieť robiť do šortiek diery - so špáradlom!!! nedá sa povedať že by mi to išlo celkom ľahko :D
 Tak a potom čipka :) tú som prišila na konce, a iba na prednú stranu :)
 A tu je môj spomínaný výtvor už v plnej paráde
A ešte jeden detail :D

No čo, inšpirovala som vás? Ako sa vám šortky páčia? Urobíte si niečo podobné, alebo zostanete verné obchodom? :D Každopádne som takéto šortky chcela už veľmi dlho, takže som rada že som si ich mohla vyrobiť (Aj keď som ich robila 8 hodím v kuse!!! nebola to až taká zábava, ako by sa mohlo zdať... Hlavne to našívanie "špicov") No, a určite ich budem nosiť, aj keď som sa tochu PRESTRIHLA (sú dosť krátke, ale veď je leto :D)

vidíme sa zajtra :)

5 comments:

  1. tie sú skvelé. a hlavne sa mi páči, že sú také krátke. na opálených nohách to bude vyzerať dokonalo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dakujem :) no ano, aj ja som si to myslela, ked som ich robila... Potom som si spomenula, ze moje nohy zas az tak daleko k celulitide nemaju (neklamem, nezartujem, nevymyslam si ani cokolvek ine, cim by ste mi chceli dokazovat poruchu zdraveho rozumu)a navyse su totalne biele, co mi ide dost na nervy, pretoze minule som presedela cely den pod priamym slnkom, a prisaham, ze som bola este belsia nez predtym!!! :/ :D

      Delete
  2. Ahojte,
    pozyvam vas na giveaway :-)
    http://natalyburtonweb.blogspot.sk/2013/07/first-giveaway.html?showComment=1372786820182#!/2013/07/first-giveaway.html

    ReplyDelete
  3. Ta to se mi líbí! S kamarádkou se na podobné DIY chystáme, ale prostě jsme to ještě neuskutečnily. Odkud máš ty cvočky? Já ještě nenašla takové, co by vyhovovaly mojí představě :D
    *Vypadá to úžasně!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ;) Cvocky som zohnala na internete, maju ich tam na vyber strasne vela za super ceny, takze sa popozeraj na e-bayi... len nevyhoda je v tom ze potrebujes pay-pal ucet, a my ho nemame takze som musela zhanat kamosku co ho ma a bola by ochotna mi to objednat... Ale keby ze ho mam tak tam nakupujem ovela viac :D no tak teda dakujem :*

      Delete