Wednesday, July 24, 2013

I can sea you

 Ahoj :) Ako som už spomínala včera, tu sú fotky z Kaskád, kde som bola so Zuzkou a Maťou



 Trvalo to "trošku" dlhšie, ale nakoniec sme to odfotili, hehe :D A to som chcela urobiť stojku (to že ju neviem nemusí nikto vedieť, tak pššššt :D Ja som taký antitalent na všetko čo sa začína na "špo" a končí na "rt" ... vážne, som drevo!)


 Je tam vážne krásne, vyzerá to tam trochu ako pri mori :)
 Nie je tu Zuzka dokonalá? Musíte mi pomôcť prehovoriť ju nech si dá túto fotku za profilovku :D


 No čo by sme to boli za ľudí, keby neodfotíme kúpajúceho sa havina...
 ...aj keď by bolo lepšie keby to zostalo pri psovi :D keď je nám teplo, robíme nebezpečné pózy!
 O čo som sa pokúšala?
 Všade boli také strašne pekné kvetinky :D


 Nemusíte mi dvakrát hovoriť aby som na tú loď nasadla :D

 ďalšie kvetinky...

 ...a ďalšie skoky
Tak, ako sa vám páčia fotky? Všetko popíšte, ako trávite prázdniny? :)

zatiaľ ahoj, vidíme sa :)

8 comments:

  1. skvelé fotky:)) inak prázdninujem super
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem :) No tak to sa teším, aspoň niekto, ja sa celé dnie nudím, HEHE ... ako každý rok :D

      Delete
  2. nádherné fotky, moc ti to na nich sluší a ta fotka s tím psíkem ve vodě je super :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem, raz toho psíka nájdem a odkážem mu, HAHA :D

      Delete
  3. Jeeeeej :) kraaaasne fotky ;)

    ReplyDelete
  4. Fakt prekrásne fotky, a máš dokonalé oblečko! Idem ti pomáhať aj s prehováraním, nech i ju dá za profilovku veď je tam krásna!Všetky ste ;)
    Inak nechcem nikoho uraziť, ale kočke v pásikavých šatách sa podľa mňa fotka so skokmi podarilo najviac ....fakt mega ste tam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujeme ďakujeme :) Odkážem jej :D

      Delete