Friday, July 12, 2013

Make-up

Ahoj :) už o chvíľku ideme do Talianska, tak som sa rozhodla doplniť zásoby :D Až na to, že nemám vôbec žiadne peniaze (Takže posielať môžte na moju adresu, alebo účet, ako chcete (nie, nemusíte -iba že by ste museli! :D :D :D) Takže som si nakoniec chcela kúpiť iba make-up, no a keď som bola pri pokladni, milá teta predavačka mi povedala, že je teraz o polovicu zlacnený (viete ako som sa potešila?) tak som si povedala že vyskúšam aj púder :D
Obe veci sú celkom fajn, aj keď ja nie som veľmi vyberavá (ale zasa prŕŕ, raz som si kúpila make-up, ktorý sa vôbec nedal natierať - keď ste si ho chceli natrieť tak sa z neho začali robiť také šulčeky ako keď sa šúpe koža :D)
To je na dnes všetko :)

vidíme sa :)

5 comments:

  1. Púder mám, je celkom fajn, ale nabudúce kúpim už iný :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Čo ja viem, mne sa celkom páčil :) Ale ako hovorím, ja nie som veľmi vyberavá :D

      Delete
  2. V ktorej drogérii si kupovala ten make-up že je na poly zlacnený? :O:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No hej... neviem vôbec prečo, nikde nič nebolo ani... ona si odo mňa najprv normálne vypýtala plnú cenu a potom sa pozrela na ten monitor že nie, iba polovicu... :D ja neviem prečo... :)

      Delete
    2. a bolo to tuším v 101 drogérii

      Delete