Saturday, July 6, 2013

review: Škaredí (Krásni)

Ahoj :) Minule ste písali, že sa vám celkom zapáčila kniha Krásni, a chceli by ste recenziu... Krásni je ale pokračovanie série, a je to druhá časť, takže ja urobím recenziu na tú prvú, a to knihu s názvom Škaredí. Tak poďme na to...


Kniha je písaná skôr pre mladšie generácie, a v rukách dvadsaťročných by sa stala nudným nástrojom. No, našťastie, nás päťnásťročných uchváti, a budeme ju čítať s obrovskou zanietenosťou :) Kniha ako taká je písaná zvyčajným pútavým štýlom. Ja osobne mám tieto sci-fi - crazy veci celkom rada, takže som ju úplne hltala. Príbeh sa odohráva v budúcnosti, kde majú všetky tie super ultra moderné technológie a systém je od základov zmenený. Ľudia, čo vyzerajú presne tak ako my, žijú všetci v meste s názvom Škaredovo (ja viem, prihlúply názov!), nadávajú si a myslia si o sebe že vyzerajú úplne nechutne. A takto je až do pätnástich rokov, kedy podstúpia operácia, ktorá ich kompletne zmení, takže vyzerajú ako chodiace Barbie. ľudia vyzerajú všetci krásne a úžasne, nemajú na čo žiarliť, všetci žijú v izbách kde im otvor v stene vyrába oblečenie a tak.... Všetci majú čo chcú, a na zemi je kvôli operácii mier. Teda aspoň tak sa to vraví. No jedno výnimočné a trochu odvážnejšie (alebo bojazlivejšie, záleží na tom, ako to vnímate) dievča spolu s kamrátmi zisťuje, že je to úplne inak...
Viac už nebudem prezrádzať, ak by si knihu niekto chcel prečítať :) Určite je to fajn kniha a rada som si ju prečítala, aj keď do rebríčku najobľúbenejších by sa nedostala (Čo nie je až také prekvapujúce vzhľadom na fakt, že ja prečítam novú knihu každý deň)
Ak by ste inak chceli poradiť, neviete čo prečítať, tak skúste ešte tieto: Zrodení pre smrť (žiadny upíri!!!!, Storočný starček, ktorý vyliezol z okna a zmizol (práve čítam), Dcéra konkubíny (dokonalá kniha!!! Dej sa odohráva niekedy okolo 18.-19. {tipujem} storočia v Číne) ... Tak, dúfam že som poradila :)

vidíme sa zajtra (dúfam)

4 comments:

  1. Storočný starček, ktorý vyliezol z okna a zmizol.. Na to sa chystám, len si to musím najprv objednať :) potom by si mohla dať recenziu:)
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jasné, prečítam a napíšem :)

      Delete
  2. Storočný starček je fajn a Zrodení pre smrť už mám, ale zatiaľ neprečítané.
    Ale Škaredí ma tak strašne nebavili, že som ich nebola ani schopná dočítať... a to sa mi často nestáva.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No ja neviem, podľa mňa to nebola nejaká úžasná kniha, ale také pohodové čítanie a ja som si ju rada prečítala :)

      Delete