Wednesday, July 3, 2013

review: Spring Breakers

Ahojky! Dnes len tak rýchlo... bola som na dva dni u sesternice a teraz som sa vrátila, ale o tom neskôr. Teraz vám poviem o filme čo sme pozerali

 Tak, a tu je ten zázrak - SPRING BREAKERS - určite ste o tomto filme už počuli, pretože pred pár mesiacmi som o ňom počúvala stále. Všetci naň chceli ísť do kina, a ja som tiež nebola výnimka. NAŠŤASTIE som to zmeškala, takže z kina nič nebolo, a moje drahocenné peniaze, ktoré by som inak utratila za úplnú debilinu, som si mohla ušetriť, a ... utratiť za inú debilinu (v podobe oblečenia, ktoré nenosím :D)
 Máte radi žúrky? Áno, Aj ja mám... A dobre sa vám na ne pozerá? Aj mne - 5 minút! a nie tú posratú hodinu a pol! Vidíte prvú 5 minútovú scénku kde sa ľudia zabávajú, a poviete si: Fajn, to bude super film! Potom vidíte trojsekundovú scénku kde niekto fajčí trávu, a potom 10 ďalších minút nezmyselnej hudby a útržkov rozhovorov, ktoré kvôli hudbe aj tak nie sú počuť. O TOMTO BOL FILM SPRING BREAKERS.
Keby tam hľadáte aspoň kúsok filmu, jediný jeden kúštiček, kde by ste videli a počuli normálny rozhovor, tak fajn, ale to bolo proste hroznééé!
 Depresívna hudba v pozadí hluchej zábavy - WTF??? Ten film ma úplne zle naladil, a skazil mi celý deň (väčšinu dňa - vďaka bohu za skvelých priateľov) Ja ani neviem povedať ako hrozný ten film bol! A teraz, keď naň len spomínam, lebo sem o ňom píšem, tak ma chytajú depky :D Oni dokázali tú isté scénku pustiť 10 krát dokola (OK, nie scénku, iba zvuk z nej) - chápete to? tie hlášky si už pamätám naspamäť! Prisahám, tam v tom filme bolo 10 minút ticho, a počas deja čo sa odohrával iba púšťali rozhovor, ktorý povedali pred tými 10 minútami! Viete, keď to urobia prvých 5krát, tak si pomyslíte: Oni majú umelecké cítenie, ten film tým dostáva charakter. Lenže potom vám to už začne liezť na nervy a nudiť vás to.
Jeden a pol hodiny bez pointy - úplne bez pointy! Nič, len depresívna hudba v pozadí rozhovorov, ktoré môžte vidieť, ale nemôžte počuť... Ale nebudem vám tu o tom už písať. Radšej si to pozrite a presvedčte sa sami (Alebo nie, je iba na vás či si chcete život o desať rokov skrátiť {pre lásku božiu, nepozerajte ten film!}) Tak, to je odo mňa na dnes všetko

vidíme sa neskôr, zlatíčka :*

P.S.: Spoznali ste chlapa na obrázku? je to ten zo Spidermana!!!

16 comments:

  1. môžem len súhlasiť, je to odpad !!

    ReplyDelete
  2. Ja som na to peniaze v tom kine utratila. Kvôli Ashley, tú mám veľmi rada. Nebola som z toho filmu tak znechutená ako ty, ale bolo to divné. A nič moc.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja som si to tiež pozrela kvôli babám

      Delete
  3. Taktiež som chcela ísť na to do kina a taktiež môžem s čistým svedomím povedať že našťastie som nešla. Čakala som, že to bude dobrý film na ktorý sa budem chcieť pozrieť niekoľko krát znova. Ale nedošla som ani do štvrťky filmu a povedala som si, čo za sprostosť to je ??!! Ešte som mala trpezlivosť tak som počkala a dúfala, že sa nejako ten film rozvinie, ale bolo to stále o tom istom čiže o ničom. Nechápem k čomu bolo dobré natočenie tohto filmu.. žiadna pointa, žiadny dej no niečo hrozné..

    http://pajameysik.blogspot.sk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Som rada, že má niekto taký istý názor :)

      Delete
  4. Ja som sa na tento film veľmi tešila, skvelé obsadenie, všade to ospevovali, vyzeralo to celkom dobre ako žúrka atď atď.. bola som na tom v kine, ale podľa mňa to bola riadna katastrofa.. nechápem, ako môže byť tento film "populárny" (zrejme práve tomu obsadeniu), ale naozaj som si tie peniaze mohla ušetriť.. Vo filme som nevidela žiadnu pointu, bolo to hrozné, nechutné.. nepáčilo sa mi to celé proste.. stále mám na to nervy, keď na ten film spomínam.. fuj:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. No ani nehovor... Ja ked som tento clanok pisala, normalne mi zle zostalo! Des a hroza! Proste zly film, a tiez nechapem ako to vsetci mozu tak ospevovat

      Delete
  5. já jsem se na něho taky chtěla kouknout, ale nějak mě přešla chuť :D
    moc ti děkuju za tuhle recenzi protože bych se na to jinak koukla asi bych to po těch 10 minutách vypla ale i tak..
    jinak mě to docela rozesmálo ta recenze :D fakt se povedla :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Som rada ze som pomohla :D dakujem :*

      Delete
  6. S kamarádkou jsme tenhle film objevily a nemohly se dočkat premiéry, už jenom protože tam hraje Ashley. Nakonec si najdete děj/neděj na internetu, přečtete recenze a jste rádi že jste tam ty peníze, za takovou blbost nevyhodily.
    Ale rozhodně jsem nepočítala, že by mě to mohlo znechutit...? Ne, děkuji. Už ani nepřemýšlím, nad tím, že bych si to stáhla.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No ano :/ slavme boha za to ze existuju aj pozeratelne filmy :D

      Delete
  7. Trochu ostrá recenzia ale ako sa hovorí sto ľudí,sto chutí.
    Mne a mojej kamarátke sa film veľmi páčil a pozeráme ho furt. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nuz, co ti poviem... Kazdemu sa ine paci :D

      Delete
  8. Ja som si ho tiež pred pár dňami pozrela lebo som ho chcela strašne veľmi vidieť vyzeral byť len fajn ale iba vyzeral! :D
    Nechutný film som si povedala hneď na začiatku !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D no ano... Co uz, aspon vieme, ze ho nemame pozerat :D

      Delete